vytisknout velikost písma RR Evoque Convertible sa možno predstaví tento rok aj u nás

RR Evoque Convertible sa možno predstaví tento rok aj u nás

Ženevský autosalón roku 2012 sa stal dejiskom svetovej premiéry Range Roveru Evoque Convertible ako pokus o spojenie kategórie SUV a kabriolet. O to sa už skôr pokúšal Nissan s modelom Murano, ale výsledok sa príliš neuchytil. Možno aj preto Land Rover dlho váhal s prevedením svojho konceptu do výroby. Teraz sa zdá, že sa automobilka definitívne rozhodla a rozhodla sa kladne.

O tejto správe aktuálne informujú britské médiá. Ale nielen tie túto správu potvrdzujú. Aj slovenskí predajcovia už pred časom naznačovali, že sa Evoque s plátennou strechou bude vyrábať. A čo viac, ešte do konca roka by mohol tento automobil doraziť aj na slovenský trh.

Čo sa premiéry týka, nič nie je isté, ale špekulácie najčastejšie skloňujú júnový festival rýchlosti v Goodwoode. Evoque Convertbile by potom mal dostať aj motory z novej rady Ingenium a posilnenú karosériu, vďaka ktorej bude stále relatívne schopný náročnejšej jazdy v teréne.

Zdroj: Autoexpress

155803517.jpg197150867.jpg579226424.jpg73062808.jpg928088416.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY