vytisknout velikost písma Rozšírené Audi S7 MD700 od M&D Exclusive Cardesign má 700 koní

Firma M&D Exclusive Cardesign upravila Audi S7. Výkon motora 4.0 TFSI sa zdvihol o 280 koní. Krútiaci moment vyskočil o 400 Nm! Bodykit dodala tuningová dielňa Prior Design.
Rozšírené Audi S7 MD700 od M&D Exclusive Cardesign má 700 koní

O Audi S7 sa nedá povedať, že by v prevádzke nestačilo bežnému tempu. Osemvalec 4.0 TFSI s výkonom 309 kW (420 k) a krútiacim momentom 550 Nm dovoľuje tomuto autu v sériovom prevedení zrýchliť z pokoja na 100 km/h za 4,3 sekundy. A keď si necháte odpojiť obmedzovač, pôjde 300 km/h. Pre tunerov z nemeckej firmy M&D Exclusive Cardesign je to ale málo.

Pohonná jednotka z nich prešla pomerne rozsiahlou úpravou. Dostala nové sanie a medzichladiča stlačeného vzduchu, nové turbodúchadlá, celý nový výfukový systém so športovými katalyzátormi. Samozrejme by to nešlo ani bez individuálnej úpravy riadiacej jednotky a účinnejšieho chladenia.

Výsledkom je výkon 515 kW (700 k) a krútiaci moment 950 Nm. Ako sa zmenilo zrýchlenie a najvyššia rýchlosť, to firma neuvádza. Celkom by nás zaujímalo, ako sa také parametre pri modeli MD700 odrazia v životnosti prevodovky a pohonu všetkých kolies... O ich prípadnej úprave totiž tuningová spoločnosť nehovorí.

Aby styling nezaostával za výkonom, dostalo upravené Audi S7 masívny bodykit PD700R od Prior Design. Celé to potom stojí na obrích kolesách 10,5×21" Rennen Forged R60 X-Concave s pneumatikami s rozmerom 265/30 ZR21 vpredu aj vzadu. Cenu kompletnej úpravy spoločnosť M & D nezverejnila.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY