vytisknout velikost písma Roush vyladil nový Ford Mustang na pekných 600 koní

Roush vyladil nový Ford Mustang na pekných 600 koní

Poznáte to americké porekladlo, že objem nemožno ničím nahradiť? Úpravca Roush, ktorý sa špecializuje na vozidlá Ford, sa drží druhej verzie, ktorá tvrdí, že keď už nemáš kam vŕtať, nasaď na to ešte kompresor. Výkon nového Fordu Mustang sa tak radikálne zvýši. V súvislosti s americkou tuningovou šou SEMA, ktorá sa práve koná, sa dočkáme ešte väčších šialeností.

mustang (1).jpgmustang (10).jpgmustang (2).jpgObjednať si môžete aj pomerne výrazný bodykit, ale nemusíte. Mustang od Roush tak môže vyzerať na prvý pohľad úplne sériovo. No otvorený výfuk je morálna povinnosť

Sériové prevedenie s päťlitrovým osemvalcom a výkonom 426 koní nie je žiadna slabota, no asi by ste auto neoznačili za drvivo rýchle. Po zásahu úpravcu Roush, ktorý okrem iného nasadil na motor veľký kompresor, má teraz ale jednotka výkon 447 kW, teda viac ako šesť stoviek koní.

Ono to samozrejme nie je len o výkone, ale Roush je zavedená spoločnosť, ktorá stavia Mustangy presne podľa priania zákazníka. Môžete si tak nechať postaviť auto na okruhy alebo napríklad na preteky v zrýchlení. Na to budete potrebovať napríklad špeciálne pneumatiky, ktoré vidíte na priloženom videu.

Katalóg dielov od Roush je veľmi obsiahly a vy už teraz viete, kam sa obrátiť, až si pôjdete objednať nového Mustanga s päťlitrovým osemvalcom.

Akokoľvek budú jeho sériové štyri stovky koní stačiť na dôstojný dopredný pohyb, domnievame sa, že kompresorom generovaných šesťsto konských síl bude tak nejako viac v poriadku.

mustang (3).jpgmustang (4).jpgmustang (5).jpgmustang (6).jpgmustang (7).jpgmustang (8).jpgmustang (9).jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY