vytisknout velikost písma Roush vyladil nový Ford Mustang na pekných 600 koní

Roush vyladil nový Ford Mustang na pekných 600 koní

Poznáte to americké porekladlo, že objem nemožno ničím nahradiť? Úpravca Roush, ktorý sa špecializuje na vozidlá Ford, sa drží druhej verzie, ktorá tvrdí, že keď už nemáš kam vŕtať, nasaď na to ešte kompresor. Výkon nového Fordu Mustang sa tak radikálne zvýši. V súvislosti s americkou tuningovou šou SEMA, ktorá sa práve koná, sa dočkáme ešte väčších šialeností.

mustang (1).jpgmustang (10).jpgmustang (2).jpgObjednať si môžete aj pomerne výrazný bodykit, ale nemusíte. Mustang od Roush tak môže vyzerať na prvý pohľad úplne sériovo. No otvorený výfuk je morálna povinnosť

Sériové prevedenie s päťlitrovým osemvalcom a výkonom 426 koní nie je žiadna slabota, no asi by ste auto neoznačili za drvivo rýchle. Po zásahu úpravcu Roush, ktorý okrem iného nasadil na motor veľký kompresor, má teraz ale jednotka výkon 447 kW, teda viac ako šesť stoviek koní.

Ono to samozrejme nie je len o výkone, ale Roush je zavedená spoločnosť, ktorá stavia Mustangy presne podľa priania zákazníka. Môžete si tak nechať postaviť auto na okruhy alebo napríklad na preteky v zrýchlení. Na to budete potrebovať napríklad špeciálne pneumatiky, ktoré vidíte na priloženom videu.

Katalóg dielov od Roush je veľmi obsiahly a vy už teraz viete, kam sa obrátiť, až si pôjdete objednať nového Mustanga s päťlitrovým osemvalcom.

Akokoľvek budú jeho sériové štyri stovky koní stačiť na dôstojný dopredný pohyb, domnievame sa, že kompresorom generovaných šesťsto konských síl bude tak nejako viac v poriadku.

mustang (3).jpgmustang (4).jpgmustang (5).jpgmustang (6).jpgmustang (7).jpgmustang (8).jpgmustang (9).jpg

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY