vytisknout velikost písma Roush vyladil nový Ford Mustang na pekných 600 koní

Roush vyladil nový Ford Mustang na pekných 600 koní

Poznáte to americké porekladlo, že objem nemožno ničím nahradiť? Úpravca Roush, ktorý sa špecializuje na vozidlá Ford, sa drží druhej verzie, ktorá tvrdí, že keď už nemáš kam vŕtať, nasaď na to ešte kompresor. Výkon nového Fordu Mustang sa tak radikálne zvýši. V súvislosti s americkou tuningovou šou SEMA, ktorá sa práve koná, sa dočkáme ešte väčších šialeností.

mustang (1).jpgmustang (10).jpgmustang (2).jpgObjednať si môžete aj pomerne výrazný bodykit, ale nemusíte. Mustang od Roush tak môže vyzerať na prvý pohľad úplne sériovo. No otvorený výfuk je morálna povinnosť

Sériové prevedenie s päťlitrovým osemvalcom a výkonom 426 koní nie je žiadna slabota, no asi by ste auto neoznačili za drvivo rýchle. Po zásahu úpravcu Roush, ktorý okrem iného nasadil na motor veľký kompresor, má teraz ale jednotka výkon 447 kW, teda viac ako šesť stoviek koní.

Ono to samozrejme nie je len o výkone, ale Roush je zavedená spoločnosť, ktorá stavia Mustangy presne podľa priania zákazníka. Môžete si tak nechať postaviť auto na okruhy alebo napríklad na preteky v zrýchlení. Na to budete potrebovať napríklad špeciálne pneumatiky, ktoré vidíte na priloženom videu.

Katalóg dielov od Roush je veľmi obsiahly a vy už teraz viete, kam sa obrátiť, až si pôjdete objednať nového Mustanga s päťlitrovým osemvalcom.

Akokoľvek budú jeho sériové štyri stovky koní stačiť na dôstojný dopredný pohyb, domnievame sa, že kompresorom generovaných šesťsto konských síl bude tak nejako viac v poriadku.

mustang (3).jpgmustang (4).jpgmustang (5).jpgmustang (6).jpgmustang (7).jpgmustang (8).jpgmustang (9).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY