vytisknout velikost písma Roush vyladil nový Ford Mustang na pekných 600 koní

Roush vyladil nový Ford Mustang na pekných 600 koní

Poznáte to americké porekladlo, že objem nemožno ničím nahradiť? Úpravca Roush, ktorý sa špecializuje na vozidlá Ford, sa drží druhej verzie, ktorá tvrdí, že keď už nemáš kam vŕtať, nasaď na to ešte kompresor. Výkon nového Fordu Mustang sa tak radikálne zvýši. V súvislosti s americkou tuningovou šou SEMA, ktorá sa práve koná, sa dočkáme ešte väčších šialeností.

mustang (1).jpgmustang (10).jpgmustang (2).jpgObjednať si môžete aj pomerne výrazný bodykit, ale nemusíte. Mustang od Roush tak môže vyzerať na prvý pohľad úplne sériovo. No otvorený výfuk je morálna povinnosť

Sériové prevedenie s päťlitrovým osemvalcom a výkonom 426 koní nie je žiadna slabota, no asi by ste auto neoznačili za drvivo rýchle. Po zásahu úpravcu Roush, ktorý okrem iného nasadil na motor veľký kompresor, má teraz ale jednotka výkon 447 kW, teda viac ako šesť stoviek koní.

Ono to samozrejme nie je len o výkone, ale Roush je zavedená spoločnosť, ktorá stavia Mustangy presne podľa priania zákazníka. Môžete si tak nechať postaviť auto na okruhy alebo napríklad na preteky v zrýchlení. Na to budete potrebovať napríklad špeciálne pneumatiky, ktoré vidíte na priloženom videu.

Katalóg dielov od Roush je veľmi obsiahly a vy už teraz viete, kam sa obrátiť, až si pôjdete objednať nového Mustanga s päťlitrovým osemvalcom.

Akokoľvek budú jeho sériové štyri stovky koní stačiť na dôstojný dopredný pohyb, domnievame sa, že kompresorom generovaných šesťsto konských síl bude tak nejako viac v poriadku.

mustang (3).jpgmustang (4).jpgmustang (5).jpgmustang (6).jpgmustang (7).jpgmustang (8).jpgmustang (9).jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY