vytisknout velikost písma Rolls-Royce Wraith dostal od Mansory vyšší výkon a tiež viac zlata

Rolls-Royce Wraith dostal od Mansory vyšší výkon a tiež viac zlata

Rolls-Royce Wraith nie je auto, ktoré by nevyhnutne nutne potrebovalo ďalšie vylepšenia, napriek tomu sa nájdu zákazníci, ktorí chcú niečo oveľa viac. Tí väčšinou skončia v Mansory, pretože táto spoločnosť nemá zábrany vyrobiť absolútne čokoľvek. A tak, ak si to budete želať, môžete v rámci Palm Edition 999 dostať Wraith nielen s posilneným výkonom, ale aj v zlate.

O motor tu vlastne ani veľmi nejde. Dvakrát preplňovaný osemvalec po zásahu Mansory dostal výkon 537 kW (730 k) a krútiaci moment 1000 Nm. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h dokáže upravený automobil za 4,4 s a najviac sa vďaka odstránenému obmedzovaču rozbehne na 300 km/h. To sú na pomery Mansory taká úplne bežné čísla.

Špecialita tejto úpravy je niekde trochu inde. Mansory pridalo na auto karbónový body-kit a zlatú farbu. Zlaté sú kolesá veľkosti 22 palcov, zlatá je aj kapota, strecha alebo diely v interiéri. Ide len o farbu, ale ak si to zákazník bude vyložene želať, môže byť ktorýkoľvek kovový alebo chrómový diel vybavený skutočným zlatom bez ohľadu na to, či by to mala byť maska ​​chladiča, alebo niečo v interiéri. Všetko prirodzene záleží len na finančných možnostiach zákazníka.

Asi nie je potrebné podrobnejšie rozpisovať, na ktorú časť sveta má táto špecialita namierené predovšetkým.

palm_1.jpgpalm_2.jpgpalm_3.jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

dnes | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY