vytisknout velikost písma Rolls-Royce Wraith dostal od Mansory vyšší výkon a tiež viac zlata

Rolls-Royce Wraith dostal od Mansory vyšší výkon a tiež viac zlata

Rolls-Royce Wraith nie je auto, ktoré by nevyhnutne nutne potrebovalo ďalšie vylepšenia, napriek tomu sa nájdu zákazníci, ktorí chcú niečo oveľa viac. Tí väčšinou skončia v Mansory, pretože táto spoločnosť nemá zábrany vyrobiť absolútne čokoľvek. A tak, ak si to budete želať, môžete v rámci Palm Edition 999 dostať Wraith nielen s posilneným výkonom, ale aj v zlate.

O motor tu vlastne ani veľmi nejde. Dvakrát preplňovaný osemvalec po zásahu Mansory dostal výkon 537 kW (730 k) a krútiaci moment 1000 Nm. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h dokáže upravený automobil za 4,4 s a najviac sa vďaka odstránenému obmedzovaču rozbehne na 300 km/h. To sú na pomery Mansory taká úplne bežné čísla.

Špecialita tejto úpravy je niekde trochu inde. Mansory pridalo na auto karbónový body-kit a zlatú farbu. Zlaté sú kolesá veľkosti 22 palcov, zlatá je aj kapota, strecha alebo diely v interiéri. Ide len o farbu, ale ak si to zákazník bude vyložene želať, môže byť ktorýkoľvek kovový alebo chrómový diel vybavený skutočným zlatom bez ohľadu na to, či by to mala byť maska ​​chladiča, alebo niečo v interiéri. Všetko prirodzene záleží len na finančných možnostiach zákazníka.

Asi nie je potrebné podrobnejšie rozpisovať, na ktorú časť sveta má táto špecialita namierené predovšetkým.

palm_1.jpgpalm_2.jpgpalm_3.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY