vytisknout velikost písma Rolls-Royce Phantom Coupé v novej námorníckej edícii pre zámožných Arabov

Rolls-Royce Phantom Coupé v novej námorníckej edícii pre zámožných Arabov

Sociálne siete dnes predstavujú významný komunikačný kanál aj pre tie najkonzervatívnejšie luxusné značky. Svedčí o tom skutočnosť, že nasledujúce fotografie sa dostali na verejnosť cez stránku Rolls-Royce Motor Cars na Facebooku.

rolls-royce-phantom-coupe-ghawwass-02-1.jpgrolls-royce-phantom-coupe-ghawwass-03-1.jpgrolls-royce-phantom-coupe-ghawwass-04-1.jpgTyrkysový Phantom Coupé je poctou arabským zberačom periel

Ghawwass, ako znie názov tejto limitovanej série Phantomu Coupé, je arabské slovo pre potápačov a Rolls-Royce ním podľa svojho vyjadrenia vzdáva hold tradičnej metóde lovu perál v bahrajnskom zálive.

Tyrkysový lask Turchese Blue má pripomínať more, zatiaľ čo logá na opierkach hlavy predstavujú tradičnú arabskú plachetnicu dau. Obklady v interiéri sú vyrobené z perlete, čo na fotkách bohužiaľ nie je vidieť.

Informácie o cene a dostupnosti modelu Phantom Coupé Ghawwass automobilka nezverejnila. Možno predpokladať, že limitovaná "séria" bude tvorená niekoľkými málo kusmi, možno dokonca týmto jediným.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY