vytisknout velikost písma Rolls-Royce oficiálne potvrdil nové kabrio. Dorazí v roku 2016

Rolls-Royce oficiálne potvrdil nové kabrio. Dorazí v roku 2016

Do dvoch rokov začne automobilka Rolls-Royce ponúkať nový model. Pôjde o kabriolet, ktorý nadviaže na svojich luxusných súrodencov z poslednej doby. Hovorí sa o otvorenom prevedení modelu Wraith. Záujemcovia sa majú tešiť na rok 2016.

Presnejšie povedané Rolls-Royce stanovil termín vstupu na trh na polovicu roka 2016. Tlačová správa sľubuje moderný, elegantný a zmyselný dizajn, respektíve vzrušujúci zážitok z jazdy. Áno, tušíte správne, okrem stručnej informácie o vývoji nového kabrioletu sa v tlačovej správe nepíše už prakticky nič.

Rolls-Royce Wraith, ktorý by mal poslúžiť ako základ pre nové kabrio, sa predstavil ako najvýkonnejší Rolls-Royce v histórii značky. Pod kapotou je dvakrát preplňovaný dvanásťvalec s objemom 6,6 litra. Maximálny výkon je 465 kW (632 k), stovku vozidlo zvládne za 4,6 s. Pohotovostná hmotnosť kupé dosahuje 2360 kg.

Mimochodom o príchode otvorenej verzie modelu Wraith hovoril už koncom apríla minulého roka samotný riaditeľ automobilky Torsten Müller-Otvos.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY