vytisknout velikost písma Rolls-Royce Ghost II prichádza s omladeným vzhľadom a lepšou výbavou

Goodwoodský Rolls-Royce sa v Ženeve blysol modernizáciou svojej rady Ghost.
Rolls-Royce Ghost II prichádza s omladeným vzhľadom a lepšou výbavou

O základnom modeli značky Rolls-Royce, predstavenom v apríli roku 2009 na šanghajskom autosalóne, sme naposledy písali v súvislosti s premiérou obmedzenej, na jazdné výkony zameranej edície Rolls-Royce Ghost V-Specification. Tá bude v ponuke len do júna, avšak zrejme nie z dôvodu početného obmedzenia, ale preto, že na miesto súčasného Ghostu nastupuje modernizované prevedenie Ghost II.

0001.jpg0002.jpg0012.jpg0003.jpg0004.jpg0006.jpg
Rolls-Royce Ghost II

Zmenami prešli obidva nárazníky (ten predný teraz účinnejšie vedie chladiaci vzduch k brzdám), ktoré majú prispieť k dojmu "väčšieho" auta. Prepracovaná bola kapota a nový predok hostí upravenú zostavu svetlometov zložených výhradne zo zdrojov LED. Interiér opäť ponúka kombináciu tých najkvalitnejších, ručne spracovaných materiálov a špičkového dielenského spracovania, pridáva ale aj nové výbavovej prvky.

0007.jpg0008.jpg0009.jpg
0020.jpg0022.jpg0030.jpg
Interiér Ghostu sa dočkal vylepšenej výbavy

Samozrejmosťou sa stáva palubné Wi-Fi, vylepšený navigačný systém s monitorom s uhlopriečkou 10,25 palca a komunikačná sústava SAT predstavená vlani v modeli Rolls-Royce Wraith. Priplácať možno teraz za nové druhy drevených dekorov aj špičkovú audiosustavu z programu Rolls-Royce Bespoke. Pod kapotou sa nič nezmenilo, nájdeme tam dvojnásobne preplňovaný dvanásťvalec s objemom 6,6 l a výkonom 420 kW, avšak závesy kolies údajne prešli úpravami smerujúcimi k zlepšeniu stability jazdy a k priamejšiemu kontaktu vodiča s jeho vozidlom.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY