vytisknout velikost písma Rolls-Royce Ghost II prichádza s omladeným vzhľadom a lepšou výbavou

Goodwoodský Rolls-Royce sa v Ženeve blysol modernizáciou svojej rady Ghost.
Rolls-Royce Ghost II prichádza s omladeným vzhľadom a lepšou výbavou

O základnom modeli značky Rolls-Royce, predstavenom v apríli roku 2009 na šanghajskom autosalóne, sme naposledy písali v súvislosti s premiérou obmedzenej, na jazdné výkony zameranej edície Rolls-Royce Ghost V-Specification. Tá bude v ponuke len do júna, avšak zrejme nie z dôvodu početného obmedzenia, ale preto, že na miesto súčasného Ghostu nastupuje modernizované prevedenie Ghost II.

0001.jpg0002.jpg0012.jpg0003.jpg0004.jpg0006.jpg
Rolls-Royce Ghost II

Zmenami prešli obidva nárazníky (ten predný teraz účinnejšie vedie chladiaci vzduch k brzdám), ktoré majú prispieť k dojmu "väčšieho" auta. Prepracovaná bola kapota a nový predok hostí upravenú zostavu svetlometov zložených výhradne zo zdrojov LED. Interiér opäť ponúka kombináciu tých najkvalitnejších, ručne spracovaných materiálov a špičkového dielenského spracovania, pridáva ale aj nové výbavovej prvky.

0007.jpg0008.jpg0009.jpg
0020.jpg0022.jpg0030.jpg
Interiér Ghostu sa dočkal vylepšenej výbavy

Samozrejmosťou sa stáva palubné Wi-Fi, vylepšený navigačný systém s monitorom s uhlopriečkou 10,25 palca a komunikačná sústava SAT predstavená vlani v modeli Rolls-Royce Wraith. Priplácať možno teraz za nové druhy drevených dekorov aj špičkovú audiosustavu z programu Rolls-Royce Bespoke. Pod kapotou sa nič nezmenilo, nájdeme tam dvojnásobne preplňovaný dvanásťvalec s objemom 6,6 l a výkonom 420 kW, avšak závesy kolies údajne prešli úpravami smerujúcimi k zlepšeniu stability jazdy a k priamejšiemu kontaktu vodiča s jeho vozidlom.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY