vytisknout velikost písma Rolls-Royce Ghost II prichádza s omladeným vzhľadom a lepšou výbavou

Goodwoodský Rolls-Royce sa v Ženeve blysol modernizáciou svojej rady Ghost.
Rolls-Royce Ghost II prichádza s omladeným vzhľadom a lepšou výbavou

O základnom modeli značky Rolls-Royce, predstavenom v apríli roku 2009 na šanghajskom autosalóne, sme naposledy písali v súvislosti s premiérou obmedzenej, na jazdné výkony zameranej edície Rolls-Royce Ghost V-Specification. Tá bude v ponuke len do júna, avšak zrejme nie z dôvodu početného obmedzenia, ale preto, že na miesto súčasného Ghostu nastupuje modernizované prevedenie Ghost II.

0001.jpg0002.jpg0012.jpg0003.jpg0004.jpg0006.jpg
Rolls-Royce Ghost II

Zmenami prešli obidva nárazníky (ten predný teraz účinnejšie vedie chladiaci vzduch k brzdám), ktoré majú prispieť k dojmu "väčšieho" auta. Prepracovaná bola kapota a nový predok hostí upravenú zostavu svetlometov zložených výhradne zo zdrojov LED. Interiér opäť ponúka kombináciu tých najkvalitnejších, ručne spracovaných materiálov a špičkového dielenského spracovania, pridáva ale aj nové výbavovej prvky.

0007.jpg0008.jpg0009.jpg
0020.jpg0022.jpg0030.jpg
Interiér Ghostu sa dočkal vylepšenej výbavy

Samozrejmosťou sa stáva palubné Wi-Fi, vylepšený navigačný systém s monitorom s uhlopriečkou 10,25 palca a komunikačná sústava SAT predstavená vlani v modeli Rolls-Royce Wraith. Priplácať možno teraz za nové druhy drevených dekorov aj špičkovú audiosustavu z programu Rolls-Royce Bespoke. Pod kapotou sa nič nezmenilo, nájdeme tam dvojnásobne preplňovaný dvanásťvalec s objemom 6,6 l a výkonom 420 kW, avšak závesy kolies údajne prešli úpravami smerujúcimi k zlepšeniu stability jazdy a k priamejšiemu kontaktu vodiča s jeho vozidlom.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY