vytisknout velikost písma Rodinné autá, v ktorých budete vyzerať dobre

MPV rôznych veľkostí sú zamerané na praktickosť, ale niektorým nechýba ani dávka imidžu, stádo koní pod kapotou či avantgardný dizajn.
Rodinné autá, v ktorých budete vyzerať dobre

Minivany zohľadňujú hlavne praktickú stránku veci. Disponujú množstvom miesta, koľkokrát aj pre viac ako päť ľudí a prevezieme s nimi veľa batožiny pokojne na druhý koniec sveta. Keď máte rodinu, sú ideálnym riešením. Po pravde, nejedná sa o športiaky, majú väčšinou miernejšie jazdné vlastnosti a tež horšie riadenie, kto by však tiež chcel s ratolesťami na palube pretekať, že? Ale nájdu sa aj výnimky... Server Jalopnik zostavil rebríček desiatky áut, v ktorých nebude ich vodič vyzerať ako nudný tatko. Je pochopiteľne trochu americký, ale nie zase veľmi.

10. miesto – Toyota Sienna

Sienna sa za morom predáva v tretej generácii od roku 2010. Pomerne obyčajné MPV môže majiteľ vyšperkovať radom doplnkov, samotní Japonci tuningujú radi aj také autá a Toyota ponúka príslušenstva dosť. Dajú sa s ňou prekonávať dlhé vzdialenosti, v najvyššej výbave je akýmsi Learjetom, ktorý nelieta. A skúste si vyškrtnúť písmeno "i" v mene. Čo vám vyjde? Aj auto masovej značky môže byť cool!

9. miesto – Buick GL8

Buick GL8 sa nepredáva ani za morom, vyrába sa totiž v Číne. Jedná sa už o tretí rad tohto názvu. Je postavený na platforme U-Body a ľuďom za morom veľmi pripomína obľúbenú Hondu Odyssey. Lenže americké prevedenie štvrtej generácie so zlomom spodnej línie bočných okien malo premiéru o rok neskôr ako koncept Buick Business, teda v sezóne 2010. A vôbec, aktuálne GL8 má veľmi pekný interiér.

8. miesto – Mercedes-Benz triedy V (W447)

Novú V-Klasse Mercedes-Benz inzeruje ako luxusný prepravník na hony vzdialený úžitkovým verziám a nie je tak ďaleko od pravdy. Hejter možno poznamená, že je to stále dodávka, ale nástupca Vita sa od véčka bude údajne líšiť aj dizajnom, a to vraj výrazne. Následníka Viana si pre zmenu užijú rodiny, ktoré na neho majú a zároveň pasažieri pri doprave na letisko.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY