vytisknout velikost písma Rodinné autá, v ktorých budete vyzerať dobre

MPV rôznych veľkostí sú zamerané na praktickosť, ale niektorým nechýba ani dávka imidžu, stádo koní pod kapotou či avantgardný dizajn.
Rodinné autá, v ktorých budete vyzerať dobre

Minivany zohľadňujú hlavne praktickú stránku veci. Disponujú množstvom miesta, koľkokrát aj pre viac ako päť ľudí a prevezieme s nimi veľa batožiny pokojne na druhý koniec sveta. Keď máte rodinu, sú ideálnym riešením. Po pravde, nejedná sa o športiaky, majú väčšinou miernejšie jazdné vlastnosti a tež horšie riadenie, kto by však tiež chcel s ratolesťami na palube pretekať, že? Ale nájdu sa aj výnimky... Server Jalopnik zostavil rebríček desiatky áut, v ktorých nebude ich vodič vyzerať ako nudný tatko. Je pochopiteľne trochu americký, ale nie zase veľmi.

10. miesto – Toyota Sienna

Sienna sa za morom predáva v tretej generácii od roku 2010. Pomerne obyčajné MPV môže majiteľ vyšperkovať radom doplnkov, samotní Japonci tuningujú radi aj také autá a Toyota ponúka príslušenstva dosť. Dajú sa s ňou prekonávať dlhé vzdialenosti, v najvyššej výbave je akýmsi Learjetom, ktorý nelieta. A skúste si vyškrtnúť písmeno "i" v mene. Čo vám vyjde? Aj auto masovej značky môže byť cool!

9. miesto – Buick GL8

Buick GL8 sa nepredáva ani za morom, vyrába sa totiž v Číne. Jedná sa už o tretí rad tohto názvu. Je postavený na platforme U-Body a ľuďom za morom veľmi pripomína obľúbenú Hondu Odyssey. Lenže americké prevedenie štvrtej generácie so zlomom spodnej línie bočných okien malo premiéru o rok neskôr ako koncept Buick Business, teda v sezóne 2010. A vôbec, aktuálne GL8 má veľmi pekný interiér.

8. miesto – Mercedes-Benz triedy V (W447)

Novú V-Klasse Mercedes-Benz inzeruje ako luxusný prepravník na hony vzdialený úžitkovým verziám a nie je tak ďaleko od pravdy. Hejter možno poznamená, že je to stále dodávka, ale nástupca Vita sa od véčka bude údajne líšiť aj dizajnom, a to vraj výrazne. Následníka Viana si pre zmenu užijú rodiny, ktoré na neho majú a zároveň pasažieri pri doprave na letisko.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY