vytisknout velikost písma Ripsaw EV2 je extrémne terénne vozidlo, ktoré vie jazdiť bokom

Nudia vás klasické terénne autá? Potom by ste sa mali obrátiť na spoločnosť Howe and Howe, ktorá má okrem všemožnej špeciálnej techniky vo svojej ponuke aj vec označenú ako Ripsaw. Je to také rýchle pásové vozidlo a ako ukazujú videá, môže s ním byť celkom zábava.

To, čo Howe and Howe demonštruje na dvoch videách, sa oficiálne volá Ripsaw EV2. Označenie EV je mimochodom jednoduchá skratka pre "Extreme Vehicle". Bohužiaľ na oficiálnych stránkach presné špecifikácie tohto špeciálu nenájdete, istý obrázok o technike nám ale dá okrem videí aj fakt, že novinka vychádza z verzie EV1.

EV1 vyzerá dosť podobne, ale na rozdiel od dvojky nemá žiadnu kapotáž, takže vodič má okolo seba len rám. Jednička používa na pohon naftový motor 6.6 Duramax, pričom jeho výkon sa môže pohybovať v rozmedzí 300 až 700 koní. Maximálna rýchlosť činí 72 km/h.

rip_1.jpgrip_2.jpgrip_3.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY