vytisknout velikost písma Ripsaw EV2 je extrémne terénne vozidlo, ktoré vie jazdiť bokom

Nudia vás klasické terénne autá? Potom by ste sa mali obrátiť na spoločnosť Howe and Howe, ktorá má okrem všemožnej špeciálnej techniky vo svojej ponuke aj vec označenú ako Ripsaw. Je to také rýchle pásové vozidlo a ako ukazujú videá, môže s ním byť celkom zábava.

To, čo Howe and Howe demonštruje na dvoch videách, sa oficiálne volá Ripsaw EV2. Označenie EV je mimochodom jednoduchá skratka pre "Extreme Vehicle". Bohužiaľ na oficiálnych stránkach presné špecifikácie tohto špeciálu nenájdete, istý obrázok o technike nám ale dá okrem videí aj fakt, že novinka vychádza z verzie EV1.

EV1 vyzerá dosť podobne, ale na rozdiel od dvojky nemá žiadnu kapotáž, takže vodič má okolo seba len rám. Jednička používa na pohon naftový motor 6.6 Duramax, pričom jeho výkon sa môže pohybovať v rozmedzí 300 až 700 koní. Maximálna rýchlosť činí 72 km/h.

rip_1.jpgrip_2.jpgrip_3.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY