vytisknout velikost písma Ripsaw EV2 je extrémne terénne vozidlo, ktoré vie jazdiť bokom

Nudia vás klasické terénne autá? Potom by ste sa mali obrátiť na spoločnosť Howe and Howe, ktorá má okrem všemožnej špeciálnej techniky vo svojej ponuke aj vec označenú ako Ripsaw. Je to také rýchle pásové vozidlo a ako ukazujú videá, môže s ním byť celkom zábava.

To, čo Howe and Howe demonštruje na dvoch videách, sa oficiálne volá Ripsaw EV2. Označenie EV je mimochodom jednoduchá skratka pre "Extreme Vehicle". Bohužiaľ na oficiálnych stránkach presné špecifikácie tohto špeciálu nenájdete, istý obrázok o technike nám ale dá okrem videí aj fakt, že novinka vychádza z verzie EV1.

EV1 vyzerá dosť podobne, ale na rozdiel od dvojky nemá žiadnu kapotáž, takže vodič má okolo seba len rám. Jednička používa na pohon naftový motor 6.6 Duramax, pričom jeho výkon sa môže pohybovať v rozmedzí 300 až 700 koní. Maximálna rýchlosť činí 72 km/h.

rip_1.jpgrip_2.jpgrip_3.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY