vytisknout velikost písma Rezvani Beast na ďalšej snímke, veľa toho ale stále nevidíme

Na svoj veľký nástup čaká ďalšie superšportové auto. Volať sa má príhodne - Beast, teda "beštia"...
Rezvani Beast na ďalšej snímke, veľa toho ale stále nevidíme

Kalifornská automobilka Rezvani Motors zverejnila druhý detail svojho pripravovaného superšportu Beast, ktorý toho ale neodhalil o nič viac než snímok z polovice minulého mesiaca. Podľa tvrdenia automobilky má vozidlo využívať "osvedčeného podvozku" a pôjde o "športové vozidlo pretekárskeho typu". Informácií je zatiaľ len veľmi málo, takže sa zatiaľ nedá povedať, z akej konštrukcie bude Beast vychádzať.

Rezvani Beast prev 1.jpgRezvani Beast prev 2.jpg
Rezvani Beast má byť cestnou verziou závodného automobilu

U Rezvani Motors sa zatiaľ obmedzili na konštatovanie, že karoséria bude z uhlíkových kompozitov a manuálne radená prevodovka bude mať šesť stupňov. Auto má "na akejkoľvek trati zaistiť pôsobivé výsledky a nekončiacu zábavu" a počíta sa len s obmedzenými zásahmi elektronických sústav do riadenia. Rezvani Beast má byť skvelý ako na pretekárskom okruhu, tak v bežnej cestnej premávke. Oficiálna premiéra je naplánovaná na polovicu tohto roka.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY