vytisknout velikost písma Rezvani Beast na ďalšej snímke, veľa toho ale stále nevidíme

Na svoj veľký nástup čaká ďalšie superšportové auto. Volať sa má príhodne - Beast, teda "beštia"...
Rezvani Beast na ďalšej snímke, veľa toho ale stále nevidíme

Kalifornská automobilka Rezvani Motors zverejnila druhý detail svojho pripravovaného superšportu Beast, ktorý toho ale neodhalil o nič viac než snímok z polovice minulého mesiaca. Podľa tvrdenia automobilky má vozidlo využívať "osvedčeného podvozku" a pôjde o "športové vozidlo pretekárskeho typu". Informácií je zatiaľ len veľmi málo, takže sa zatiaľ nedá povedať, z akej konštrukcie bude Beast vychádzať.

Rezvani Beast prev 1.jpgRezvani Beast prev 2.jpg
Rezvani Beast má byť cestnou verziou závodného automobilu

U Rezvani Motors sa zatiaľ obmedzili na konštatovanie, že karoséria bude z uhlíkových kompozitov a manuálne radená prevodovka bude mať šesť stupňov. Auto má "na akejkoľvek trati zaistiť pôsobivé výsledky a nekončiacu zábavu" a počíta sa len s obmedzenými zásahmi elektronických sústav do riadenia. Rezvani Beast má byť skvelý ako na pretekárskom okruhu, tak v bežnej cestnej premávke. Oficiálna premiéra je naplánovaná na polovicu tohto roka.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY