vytisknout velikost písma Rezvani Beast na ďalšej snímke, veľa toho ale stále nevidíme

Na svoj veľký nástup čaká ďalšie superšportové auto. Volať sa má príhodne - Beast, teda "beštia"...
Rezvani Beast na ďalšej snímke, veľa toho ale stále nevidíme

Kalifornská automobilka Rezvani Motors zverejnila druhý detail svojho pripravovaného superšportu Beast, ktorý toho ale neodhalil o nič viac než snímok z polovice minulého mesiaca. Podľa tvrdenia automobilky má vozidlo využívať "osvedčeného podvozku" a pôjde o "športové vozidlo pretekárskeho typu". Informácií je zatiaľ len veľmi málo, takže sa zatiaľ nedá povedať, z akej konštrukcie bude Beast vychádzať.

Rezvani Beast prev 1.jpgRezvani Beast prev 2.jpg
Rezvani Beast má byť cestnou verziou závodného automobilu

U Rezvani Motors sa zatiaľ obmedzili na konštatovanie, že karoséria bude z uhlíkových kompozitov a manuálne radená prevodovka bude mať šesť stupňov. Auto má "na akejkoľvek trati zaistiť pôsobivé výsledky a nekončiacu zábavu" a počíta sa len s obmedzenými zásahmi elektronických sústav do riadenia. Rezvani Beast má byť skvelý ako na pretekárskom okruhu, tak v bežnej cestnej premávke. Oficiálna premiéra je naplánovaná na polovicu tohto roka.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY