vytisknout velikost písma Rezvani Beast na ďalšej snímke, veľa toho ale stále nevidíme

Na svoj veľký nástup čaká ďalšie superšportové auto. Volať sa má príhodne - Beast, teda "beštia"...
Rezvani Beast na ďalšej snímke, veľa toho ale stále nevidíme

Kalifornská automobilka Rezvani Motors zverejnila druhý detail svojho pripravovaného superšportu Beast, ktorý toho ale neodhalil o nič viac než snímok z polovice minulého mesiaca. Podľa tvrdenia automobilky má vozidlo využívať "osvedčeného podvozku" a pôjde o "športové vozidlo pretekárskeho typu". Informácií je zatiaľ len veľmi málo, takže sa zatiaľ nedá povedať, z akej konštrukcie bude Beast vychádzať.

Rezvani Beast prev 1.jpgRezvani Beast prev 2.jpg
Rezvani Beast má byť cestnou verziou závodného automobilu

U Rezvani Motors sa zatiaľ obmedzili na konštatovanie, že karoséria bude z uhlíkových kompozitov a manuálne radená prevodovka bude mať šesť stupňov. Auto má "na akejkoľvek trati zaistiť pôsobivé výsledky a nekončiacu zábavu" a počíta sa len s obmedzenými zásahmi elektronických sústav do riadenia. Rezvani Beast má byť skvelý ako na pretekárskom okruhu, tak v bežnej cestnej premávke. Oficiálna premiéra je naplánovaná na polovicu tohto roka.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY