vytisknout velikost písma Revolučná autodráha Real FX Racing zháňa podporu na Kickstarteri

Revolučná autodráha Real FX Racing zháňa podporu na Kickstarteri

Vianoce sú síce až o pol roka, ale predsa nechcete všetko nechávať na poslednú chvíľu. Navyše, keď podporíte tento veľmi zaujímavý projekt revolučnej autodráhy, môže sa z toho stať bestseller medzi hračkami pre tích správne naladených chlapcov.

Projekt Real FX Racing v sebe spája všetko dobré z klasickej autodráhy, autíčok na diaľkové ovládanie a videohier. Dokonca nepotrebujete ani ďalšieho hráča, pretože autíčka vedia jazdiť po vytýčenej trati sami. Možno nastaviť stupeň obtiažnosti a nasimulovať aj také veci ako spotrebu paliva a zastávky v boxoch.

Principiálne ide o to, že máte diaľkový ovládač, autíčko a dráhu, ale nemáte pevné ukotvenie auta v trati. Autíčko sa v dráhe snaží udržať pomocou optického senzora. Obývačkové pretekanie tak získava úplne nový rozmer a my už vieme, čo by sme kúpili svojim deťom pod stromček. Najlepšie je totiž to, že aj v dospelosti sa môžete hrať s podobnými hračkami a nikto na vás nepozerá zvláštne.

Real FX Racing sa snaží získať podporu pomocou projektu Kickstarter. Spoločnosť chce vybrať 50 000 libier, aby mohla hračku uviesť na trh. Už jej veľa dní nezostáva a záujemcovia zatiaľ poskytli len asi 40% z požadovanej sumy. Na vývoji revolučnej autodráhy firma pracuje už od roku 2008. Podporiť ju možno akoukoľvek čiastkou od jednej libry.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY