vytisknout velikost písma Revolučná autodráha Real FX Racing zháňa podporu na Kickstarteri

Revolučná autodráha Real FX Racing zháňa podporu na Kickstarteri

Vianoce sú síce až o pol roka, ale predsa nechcete všetko nechávať na poslednú chvíľu. Navyše, keď podporíte tento veľmi zaujímavý projekt revolučnej autodráhy, môže sa z toho stať bestseller medzi hračkami pre tích správne naladených chlapcov.

Projekt Real FX Racing v sebe spája všetko dobré z klasickej autodráhy, autíčok na diaľkové ovládanie a videohier. Dokonca nepotrebujete ani ďalšieho hráča, pretože autíčka vedia jazdiť po vytýčenej trati sami. Možno nastaviť stupeň obtiažnosti a nasimulovať aj také veci ako spotrebu paliva a zastávky v boxoch.

Principiálne ide o to, že máte diaľkový ovládač, autíčko a dráhu, ale nemáte pevné ukotvenie auta v trati. Autíčko sa v dráhe snaží udržať pomocou optického senzora. Obývačkové pretekanie tak získava úplne nový rozmer a my už vieme, čo by sme kúpili svojim deťom pod stromček. Najlepšie je totiž to, že aj v dospelosti sa môžete hrať s podobnými hračkami a nikto na vás nepozerá zvláštne.

Real FX Racing sa snaží získať podporu pomocou projektu Kickstarter. Spoločnosť chce vybrať 50 000 libier, aby mohla hračku uviesť na trh. Už jej veľa dní nezostáva a záujemcovia zatiaľ poskytli len asi 40% z požadovanej sumy. Na vývoji revolučnej autodráhy firma pracuje už od roku 2008. Podporiť ju možno akoukoľvek čiastkou od jednej libry.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY