vytisknout velikost písma Revolučná autodráha Real FX Racing zháňa podporu na Kickstarteri

Revolučná autodráha Real FX Racing zháňa podporu na Kickstarteri

Vianoce sú síce až o pol roka, ale predsa nechcete všetko nechávať na poslednú chvíľu. Navyše, keď podporíte tento veľmi zaujímavý projekt revolučnej autodráhy, môže sa z toho stať bestseller medzi hračkami pre tích správne naladených chlapcov.

Projekt Real FX Racing v sebe spája všetko dobré z klasickej autodráhy, autíčok na diaľkové ovládanie a videohier. Dokonca nepotrebujete ani ďalšieho hráča, pretože autíčka vedia jazdiť po vytýčenej trati sami. Možno nastaviť stupeň obtiažnosti a nasimulovať aj také veci ako spotrebu paliva a zastávky v boxoch.

Principiálne ide o to, že máte diaľkový ovládač, autíčko a dráhu, ale nemáte pevné ukotvenie auta v trati. Autíčko sa v dráhe snaží udržať pomocou optického senzora. Obývačkové pretekanie tak získava úplne nový rozmer a my už vieme, čo by sme kúpili svojim deťom pod stromček. Najlepšie je totiž to, že aj v dospelosti sa môžete hrať s podobnými hračkami a nikto na vás nepozerá zvláštne.

Real FX Racing sa snaží získať podporu pomocou projektu Kickstarter. Spoločnosť chce vybrať 50 000 libier, aby mohla hračku uviesť na trh. Už jej veľa dní nezostáva a záujemcovia zatiaľ poskytli len asi 40% z požadovanej sumy. Na vývoji revolučnej autodráhy firma pracuje už od roku 2008. Podporiť ju možno akoukoľvek čiastkou od jednej libry.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY