vytisknout velikost písma Revolučná autodráha Real FX Racing zháňa podporu na Kickstarteri

Revolučná autodráha Real FX Racing zháňa podporu na Kickstarteri

Vianoce sú síce až o pol roka, ale predsa nechcete všetko nechávať na poslednú chvíľu. Navyše, keď podporíte tento veľmi zaujímavý projekt revolučnej autodráhy, môže sa z toho stať bestseller medzi hračkami pre tích správne naladených chlapcov.

Projekt Real FX Racing v sebe spája všetko dobré z klasickej autodráhy, autíčok na diaľkové ovládanie a videohier. Dokonca nepotrebujete ani ďalšieho hráča, pretože autíčka vedia jazdiť po vytýčenej trati sami. Možno nastaviť stupeň obtiažnosti a nasimulovať aj také veci ako spotrebu paliva a zastávky v boxoch.

Principiálne ide o to, že máte diaľkový ovládač, autíčko a dráhu, ale nemáte pevné ukotvenie auta v trati. Autíčko sa v dráhe snaží udržať pomocou optického senzora. Obývačkové pretekanie tak získava úplne nový rozmer a my už vieme, čo by sme kúpili svojim deťom pod stromček. Najlepšie je totiž to, že aj v dospelosti sa môžete hrať s podobnými hračkami a nikto na vás nepozerá zvláštne.

Real FX Racing sa snaží získať podporu pomocou projektu Kickstarter. Spoločnosť chce vybrať 50 000 libier, aby mohla hračku uviesť na trh. Už jej veľa dní nezostáva a záujemcovia zatiaľ poskytli len asi 40% z požadovanej sumy. Na vývoji revolučnej autodráhy firma pracuje už od roku 2008. Podporiť ju možno akoukoľvek čiastkou od jednej libry.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY