vytisknout velikost písma Reportáž z rally Monte Carlo 1956 ukazuje, že sa vtedy pretekalo trochu inak

Reportáž z rally Monte Carlo 1956 ukazuje, že sa vtedy pretekalo trochu inak

Ako dneska prebiehajú automobilové súťaže? Továrenské tímy odvezú svoje kamióny plné techniky na miesto, vybudujú klimatizované zázemie pre jazdcov a do práce vyšlú armádu mechanikov. Nie je to zle, len je to jednoducho iné ako pred mnohými rokmi v začiatkoch profesionálneho motoristického športu.

Reportáž zo slávnej rally Monte Carlo ukazuje, že vtedy sa skutočne pretekalo inak. Posádky sa zišli z celej Európy do Paríža na technickú prehliadku (väčšinou po vlastnej osi) a následne sa po ceste za verejnej prevádzky presunuli na juh Francúzska k Monaku. Pravda, vtedy nebola prevádzka tak hustá ako dnes.

Rally v roku 1956 vyhrala posádka Ronnie Adams / Frank Biggar / D. Johnston s Jaguarom Mark VII, druhý skončil Mercedes-Benz 220 s Walterom Schock a K.Raebem na palube a tretí došiel DKW, ktoré pilotovali M. Grosgogeat a P. Biaginin.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY