vytisknout velikost písma Renegade nemusí byť len Jeep. Rovnaké meno nosí aj toto Inifiniti QX70

Renegade nemusí byť len Jeep. Rovnaké meno nosí aj toto Inifiniti QX70

Keď sa povie Renegade, zrejme sa vám vybaví malý terénny Jeep, ktorý pred časom dorazil aj na slovenský trh. Rovnaké meno však používa aj jeden ruský úpravca. Ten má vo svojej ponuke niekoľko nie práve decentne upravených automobilov, pričom za pozornosť stojí predovšetkým Infiniti QX70.

Tento model dostal kompletný bodykit zahŕňajúci rozšírenú karosériu, väčšie blatníky, nové prahy, menila sa ale aj kapota a ako ste si už určite stihli všimnúť, iná je aj maska ​​a predný nárazník, rovnako ako ten zadný. Výsledok si môžete pozrieť v galérii. Máme však nutkanie povedať, že toto sa veľmi nepodarilo.

Prirodzene úpravy zahŕňajú aj nové zliatinové kolesá, napríklad typu Vossen VPS-313. Čo sa technickejších aspektov týka, spoločnosť Renegade ponúka napríklad rozšírený rozchod kolies na oboch nápravách alebo iné koncovky výfuku. Pokiaľ ide o náš názor, radšej by sme videli pred redakciou niečo ako továrenskú edíciu postavenú pre Sebastiana Vettela.

voss_01.jpgvoss_02.jpgvoss_03.jpgvoss_04.jpgvoss_05.jpgvoss_08.jpgvoss_06.jpgvoss_09.jpgvoss_10.jpgvoss_11.jpgvoss_12.jpgvoss_13.jpgvoss_14.jpgvoss_15.jpgvoss_16.jpgvoss_17.jpgvoss_18.jpgvoss_19.jpgvoss_20.jpgvoss_21.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY