vytisknout velikost písma Renault ukáže vo Frankfurte nový Mégane a Talisman kombi

Renault ukáže vo Frankfurte nový Mégane a Talisman kombi

Aj Renault stručne oznámil svoj program pre nadchádzajúci autosalón vo Frankfurte. Priaznivci tejto francúzskej značky sa môžu tešiť na dve zásadné novinky. Predstaví sa totiž nový Mégane a už odhalený Talisman.

Renault Mégane dorazí v klasickej verzii a tiež ako športovo strihané GT. Vozidlo bude opäť využívať modulárnu platformu CMF, na ktorej už stoja napríklad Espace alebo Nissan Pulsar. Detaily si ale automobilka ešte nechala pre seba.

Druhou dôležitou novinkou je nástupca Laguny, ktorý sa volá Talisman a ktorý Renault už odhalil. Okrem základného sedanu ale do Frankfurtu rovno ako dorazí aj prevedenie kombi, čo by mohlo byť špeciálne pre slovenských zákazníkov veľmi zaujímavé.

Všetky podrobnosti na tému nových modelov by sme sa mali od Renaultu dozvedieť najneskôr pätnásteho septembra o druhej hodine popoludní.

getthumbnail (23).jpggetthumbnail (24).jpggetthumbnail (25).jpggetthumbnail (26).jpggetthumbnail (29).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY