vytisknout velikost písma Renault Scénic: Prezrite si novú generáciu na prvej fotke

Renault Scénic: Prezrite si novú generáciu na prvej fotke

Renault privezie okrem nového Mégane Estate do Ženevy aj novú generáciu modelu Scénic. Tá zatiaľ ešte oficiálne odhalená nebola, však ako to už v podobných prípadoch chodí, internet bol rýchlejší, takže vám môžeme ponúknuť prvú fotografiu odhaľujúcu vzhľad francúzskej novinky. Ako sa vám páči?

Dizajn nepredstavuje príliš veľké prekvapenie, v podstate len nadväzuje na to, čo už sme videli pri modeloch Captur, Mégane alebo Talisman. Aj nový Scénic bude postavený na modulárnej platforme CMF, ktorá vzišla zo spolupráce automobiliek Renault a Nissan.

Aj vďaka tomu, hoci Renault ešte nepovedal o novom Scénicu vôbec nič, môžeme odhadovať, čo nájdeme pod kapotou. Tešiť sa môžeme na dieselové štvorvalce 1.5 dCi a 1.6 dCi, benzínová časť ponuky bude iste obsahovať motor 1.2 TCe a doraziť by mohol aj trojvalec 0.9 TCe. Na presné podrobnosti si však ešte musíme počkať.

scenic_02.jpg
Foto: theautomobilist.fr
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY