vytisknout velikost písma Renault Scénic a Grand Scénic v edícii Lounge: obývačka pre Francúzov

Značka Renault na domácom trhu uvádza špeciálnu sériu modelov Scénic a Grand Scénic Lounge.
Renault Scénic a Grand Scénic v edícii Lounge: obývačka pre Francúzov

Vynikať má rozšírenou škálou štandardnej výbavy a vo francúzskych dealerstvách ho bude možné objednávať až do konca nadchádzajúceho januára. Pripomeňme, že zatiaľ posledným faceliftom rad Renault Scénic prešiel tento rok vo februári. Scénic Lounge i Grand Scénic Lounge vychádzajú z výbavového stupňa ZEN, ktorý zaujme napríklad automatickými svetlami a stieračmi, elektronickou parkovacou brzdou alebo dvojzónovou klimatizáciou.

Renault Scenic Lounge 1.jpg
Séria Lounge v dlhšej karosérií Renault Grand Scenic

Prevedenie Lounge k tomuto zoznamu pridáva napríklad cúvaciu kameru, predozadný parkovací asistent, multimediálny systém R-Link či dvojicu sedempalcových obrazoviek vstavaných v zadných častiach predných hlavových opierok. Štandardom je tu tiež sada Family Pack s ďalšími úložnými a odkladacími priestormi, čítacími lampičkami, záclonkami alebo zrkadlom pre sledovanie z miesta vodiča.

Na prvý pohľad si na vozidlách Renault Scénic Lounge a Gran Scénic Lounge všimneme predovšetkým sedemnásťpalcových liatych ráfikov a matne striebristých prvkov na streche, v nárazníkoch a na dverách. K dispozícii bude zážihový motor TCe 130 a trojica vznetových jednotiek v podobe agregátov dCi 110, dCi 110 EDC a dCi 130 (čísla opäť naznačujú výkon motora v koňoch). Cenové rozpätie siaha od 27 200 eur za Scénic Lounge TCe 130 po 31 200 eur za Grand Scénic Lounge dCi 130.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY