vytisknout velikost písma Renault Scénic a Grand Scénic v edícii Lounge: obývačka pre Francúzov

Značka Renault na domácom trhu uvádza špeciálnu sériu modelov Scénic a Grand Scénic Lounge.
Renault Scénic a Grand Scénic v edícii Lounge: obývačka pre Francúzov

Vynikať má rozšírenou škálou štandardnej výbavy a vo francúzskych dealerstvách ho bude možné objednávať až do konca nadchádzajúceho januára. Pripomeňme, že zatiaľ posledným faceliftom rad Renault Scénic prešiel tento rok vo februári. Scénic Lounge i Grand Scénic Lounge vychádzajú z výbavového stupňa ZEN, ktorý zaujme napríklad automatickými svetlami a stieračmi, elektronickou parkovacou brzdou alebo dvojzónovou klimatizáciou.

Renault Scenic Lounge 1.jpg
Séria Lounge v dlhšej karosérií Renault Grand Scenic

Prevedenie Lounge k tomuto zoznamu pridáva napríklad cúvaciu kameru, predozadný parkovací asistent, multimediálny systém R-Link či dvojicu sedempalcových obrazoviek vstavaných v zadných častiach predných hlavových opierok. Štandardom je tu tiež sada Family Pack s ďalšími úložnými a odkladacími priestormi, čítacími lampičkami, záclonkami alebo zrkadlom pre sledovanie z miesta vodiča.

Na prvý pohľad si na vozidlách Renault Scénic Lounge a Gran Scénic Lounge všimneme predovšetkým sedemnásťpalcových liatych ráfikov a matne striebristých prvkov na streche, v nárazníkoch a na dverách. K dispozícii bude zážihový motor TCe 130 a trojica vznetových jednotiek v podobe agregátov dCi 110, dCi 110 EDC a dCi 130 (čísla opäť naznačujú výkon motora v koňoch). Cenové rozpätie siaha od 27 200 eur za Scénic Lounge TCe 130 po 31 200 eur za Grand Scénic Lounge dCi 130.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY