vytisknout velikost písma Renault Scénic a Grand Scénic v edícii Lounge: obývačka pre Francúzov

Značka Renault na domácom trhu uvádza špeciálnu sériu modelov Scénic a Grand Scénic Lounge.
Renault Scénic a Grand Scénic v edícii Lounge: obývačka pre Francúzov

Vynikať má rozšírenou škálou štandardnej výbavy a vo francúzskych dealerstvách ho bude možné objednávať až do konca nadchádzajúceho januára. Pripomeňme, že zatiaľ posledným faceliftom rad Renault Scénic prešiel tento rok vo februári. Scénic Lounge i Grand Scénic Lounge vychádzajú z výbavového stupňa ZEN, ktorý zaujme napríklad automatickými svetlami a stieračmi, elektronickou parkovacou brzdou alebo dvojzónovou klimatizáciou.

Renault Scenic Lounge 1.jpg
Séria Lounge v dlhšej karosérií Renault Grand Scenic

Prevedenie Lounge k tomuto zoznamu pridáva napríklad cúvaciu kameru, predozadný parkovací asistent, multimediálny systém R-Link či dvojicu sedempalcových obrazoviek vstavaných v zadných častiach predných hlavových opierok. Štandardom je tu tiež sada Family Pack s ďalšími úložnými a odkladacími priestormi, čítacími lampičkami, záclonkami alebo zrkadlom pre sledovanie z miesta vodiča.

Na prvý pohľad si na vozidlách Renault Scénic Lounge a Gran Scénic Lounge všimneme predovšetkým sedemnásťpalcových liatych ráfikov a matne striebristých prvkov na streche, v nárazníkoch a na dverách. K dispozícii bude zážihový motor TCe 130 a trojica vznetových jednotiek v podobe agregátov dCi 110, dCi 110 EDC a dCi 130 (čísla opäť naznačujú výkon motora v koňoch). Cenové rozpätie siaha od 27 200 eur za Scénic Lounge TCe 130 po 31 200 eur za Grand Scénic Lounge dCi 130.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY