vytisknout velikost písma Renault Scénic a Grand Scénic v edícii Lounge: obývačka pre Francúzov

Značka Renault na domácom trhu uvádza špeciálnu sériu modelov Scénic a Grand Scénic Lounge.
Renault Scénic a Grand Scénic v edícii Lounge: obývačka pre Francúzov

Vynikať má rozšírenou škálou štandardnej výbavy a vo francúzskych dealerstvách ho bude možné objednávať až do konca nadchádzajúceho januára. Pripomeňme, že zatiaľ posledným faceliftom rad Renault Scénic prešiel tento rok vo februári. Scénic Lounge i Grand Scénic Lounge vychádzajú z výbavového stupňa ZEN, ktorý zaujme napríklad automatickými svetlami a stieračmi, elektronickou parkovacou brzdou alebo dvojzónovou klimatizáciou.

Renault Scenic Lounge 1.jpg
Séria Lounge v dlhšej karosérií Renault Grand Scenic

Prevedenie Lounge k tomuto zoznamu pridáva napríklad cúvaciu kameru, predozadný parkovací asistent, multimediálny systém R-Link či dvojicu sedempalcových obrazoviek vstavaných v zadných častiach predných hlavových opierok. Štandardom je tu tiež sada Family Pack s ďalšími úložnými a odkladacími priestormi, čítacími lampičkami, záclonkami alebo zrkadlom pre sledovanie z miesta vodiča.

Na prvý pohľad si na vozidlách Renault Scénic Lounge a Gran Scénic Lounge všimneme predovšetkým sedemnásťpalcových liatych ráfikov a matne striebristých prvkov na streche, v nárazníkoch a na dverách. K dispozícii bude zážihový motor TCe 130 a trojica vznetových jednotiek v podobe agregátov dCi 110, dCi 110 EDC a dCi 130 (čísla opäť naznačujú výkon motora v koňoch). Cenové rozpätie siaha od 27 200 eur za Scénic Lounge TCe 130 po 31 200 eur za Grand Scénic Lounge dCi 130.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY