Renault Scénic

Scénic patrí k dlhodobo najpredávanejším kompaktným MPV. Právom. Rodiny oceňujú jeho prívetivý interiér, ústretové ceny a tiež možnosť výberu z dvoch verzií. Vedľa kratšieho Scénicu je k dispozícii aj Grand Scénic so siedmimi sedadlami.



Premiéry
Aj Renault Scénic dostal výbavu Initiale Paris

Aj Renault Scénic dostal výbavu Initiale Paris

Nový Renault Scénic zatiaľ v zozname modelov dostupných s luxusnou výbavou Initiale Paris chýbal. Na trh vstúpi už čoskoro. Očakávajte všetko, čo poznáme napríklad z Espace Initiale Paris. K dispozícii budú tri motory, ten najsilnejší ponúka 160 koní.

1. 6. 2017 | Dalibor Žák
AutosalónyPremiéry
Renault naplánoval pre Ženevu dve premiéry. Dacia ukáže automat

Renault naplánoval pre Ženevu dve premiéry. Dacia ukáže automat

15. 2. 2016 | Lukáš Dittrich
DesignPremiéry
Renault Captur v edícii Helly Hansen: dobrodružstvo a Extended Grip

Renault Captur v edícii Helly Hansen: dobrodružstvo a Extended Grip

Značka Renault v spolupráci s tradičným nórskym výrobcom účelového, dnes hlavne tzv. outdoorového oblečenia Helly Hansen pripravila špeciálnu edíciu svojho modelu Captur.

6. 5. 2014 | Jiří Duchoň
´
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY