vytisknout velikost písma Renault Sandero RS: Ostrá Dacia sa predvádza na videu a v galérii

Renault Sandero RS: Ostrá Dacia sa predvádza na videu a v galérii

Dacia Sandero dostala ostrú verziu RS, ktorá sa ale predáva len na juhoamerickom trhu pod označením Renault Sandero RS. Auto to rozhodne nie je nezaujímavé a rovnako ako pre pick-up Duster Orochi, aj tu platí, že by sa európski záujemcovia určite našli. Lenže tí majú zatiaľ smolu, takže si môžu leda tak prezerať fotky alebo aktuálne video, ktoré podrobne ukazuje, čo všetko Sandero RS ponúka.

Pohon tohto hatchbacku má na starosť atmosférický štvorvalec s objemom 1998 cm3. Pri jazde na benzín ponúka 107 kW (145 koní), ak natankujú majitelia etanol, mali by mať výkon rovných 110 kW (150 k). Šprint na stovku zvládne Sandero RS za slušných 8,4 s, v prípade jazdy na etanol by to malo byť osem sekúnd. Maximálka sa pohybuje okolo 200 km/h.

Ako to tak vyzerá podľa technických údajov, toto bude vážne zaujímavý automobil. Okrem prítomnosti atmosférického motora je tu totiž tiež hydraulický posilňovač riadenia, brzdy, ktoré majú 280 mm vpredu a 240 mm vzadu a predovšetkým disponuje Sandero RS veľmi nízkou hmotnosťou. Tá v základe nedosahuje ani na 1,2 tony.

Uvidíme, či sa niekedy dočkajú aj európski zákazníci. Takmer istý je však fakt, že v takom prípade bude pod kapotou menší preplňovaný motor.  

sandero_sport_03.jpgsandero_sport_04.jpgsandero_sport_05.jpgsandero_sport_01.jpgsandero_sport_02.jpgsandero_sport_11.jpgsandero_sport_13.jpgsandero_sport_14.jpgsandero_sport_15.jpgsandero_sport_16.jpgsandero_sport_17.jpgsandero_sport_18.jpgsandero_sport_12.jpgsandero_sport_06.jpgsandero_sport_07.jpgsandero_sport_08.jpgsandero_sport_09.jpgsandero_sport_10.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY