vytisknout velikost písma Renault odhalil Mégane R.S. 275 Trophy. Hádajte, čo je cielom novinky

Renault odhalil Mégane R.S. 275 Trophy. Hádajte, čo je cielom novinky

Mégane RS v prevedení Trophy sa predstavil už v roku 2011. Vtedy mal 265 koní a stanovil rekord na Nordschleife v kategórii produkčných predokoliek. Čas mal hodnotu osem minút a osem sekúnd. Lenže nový Seat Leon Cupra 280 dokázal zajazdiť lepší čas a tri roky starý rekord zmazal. No a Renault plánuje získať svoje prvenstvo späť. Takže prichádza posilnený Mégane RS 275 Trophy.

Ako názov napovedá, výkon motora bol zvýšený o desať koní na konečnú hodnotu 275 k dostupnú pri 5500 ot./min. Krútiaci moment dosahuje na 360 Nm v rozmedzí od troch do piatich tisíc. Akrapovič k tomu dodal titánový výfuk s karbónovou koncovkou, Öhlins potom pridal nastaviteľné tlmiče.

Mégane RS 275 Trophy stojí na devätnásťpalcových kolesách obutých do pneumatík Michelin Pilot Sport Cup 2. Tie údajne Michelin stvoril presne pre potreby najostrejšieho Méganu. Samozrejmosťou je ako základ podvozok Cup a samosvorný diferenciál na prednej náprave.

Mégane RS 275 Trophy spoznáte napríklad podľa sivých detailov na karosérii, v interiéri potom podľa Alcantarou potiahnutého volantu alebo podľa výrobného čísla umiestneného na prahovej lište. Do predaja zamieri novinka najprv vo Francúzsku, a to presne tretieho júna. Následne sa dostane do dvadsiatich krajín, respektíve na päť kontinentov. Vo Francúzsku zaň záujemcovia zaplatia 38 000 eur.

Renault už predtým odštartoval kampaň #UNDER8. Čoho sa týka, to nie je potrebné pripomínať. Ďalšie pokračovanie príbehu Méganu RS 275 Trophy máme očakávať šestnásteho júna.

mégane_trophy_13.jpgmégane_trophy_01.jpgmégane_trophy_02.jpgmégane_trophy_06.jpgmégane_trophy_03.jpgmégane_trophy_04.jpgmégane_trophy_12.jpgmégane_trophy_05.jpgmégane_trophy_07.jpgmégane_trophy_08.jpgmégane_trophy_09.jpgmégane_trophy_10.jpgmégane_trophy_11.jpg
Foto: Renault

Test jazdenky: Ford Mondeo je už v rokoch a ponuka pekných áut sa zmenšuje

Test jazdenky: Ford Mondeo je už v rokoch a ponuka pekných áut sa zmenšuje

včera | Dalibor Žák
Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

24. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY