vytisknout velikost písma Renault odhalil Mégane R.S. 275 Trophy. Hádajte, čo je cielom novinky

Renault odhalil Mégane R.S. 275 Trophy. Hádajte, čo je cielom novinky

Mégane RS v prevedení Trophy sa predstavil už v roku 2011. Vtedy mal 265 koní a stanovil rekord na Nordschleife v kategórii produkčných predokoliek. Čas mal hodnotu osem minút a osem sekúnd. Lenže nový Seat Leon Cupra 280 dokázal zajazdiť lepší čas a tri roky starý rekord zmazal. No a Renault plánuje získať svoje prvenstvo späť. Takže prichádza posilnený Mégane RS 275 Trophy.

Ako názov napovedá, výkon motora bol zvýšený o desať koní na konečnú hodnotu 275 k dostupnú pri 5500 ot./min. Krútiaci moment dosahuje na 360 Nm v rozmedzí od troch do piatich tisíc. Akrapovič k tomu dodal titánový výfuk s karbónovou koncovkou, Öhlins potom pridal nastaviteľné tlmiče.

Mégane RS 275 Trophy stojí na devätnásťpalcových kolesách obutých do pneumatík Michelin Pilot Sport Cup 2. Tie údajne Michelin stvoril presne pre potreby najostrejšieho Méganu. Samozrejmosťou je ako základ podvozok Cup a samosvorný diferenciál na prednej náprave.

Mégane RS 275 Trophy spoznáte napríklad podľa sivých detailov na karosérii, v interiéri potom podľa Alcantarou potiahnutého volantu alebo podľa výrobného čísla umiestneného na prahovej lište. Do predaja zamieri novinka najprv vo Francúzsku, a to presne tretieho júna. Následne sa dostane do dvadsiatich krajín, respektíve na päť kontinentov. Vo Francúzsku zaň záujemcovia zaplatia 38 000 eur.

Renault už predtým odštartoval kampaň #UNDER8. Čoho sa týka, to nie je potrebné pripomínať. Ďalšie pokračovanie príbehu Méganu RS 275 Trophy máme očakávať šestnásteho júna.

mégane_trophy_13.jpgmégane_trophy_01.jpgmégane_trophy_02.jpgmégane_trophy_06.jpgmégane_trophy_03.jpgmégane_trophy_04.jpgmégane_trophy_12.jpgmégane_trophy_05.jpgmégane_trophy_07.jpgmégane_trophy_08.jpgmégane_trophy_09.jpgmégane_trophy_10.jpgmégane_trophy_11.jpg
Foto: Renault

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY