vytisknout velikost písma Renault odhalil Mégane R.S. 275 Trophy. Hádajte, čo je cielom novinky

Renault odhalil Mégane R.S. 275 Trophy. Hádajte, čo je cielom novinky

Mégane RS v prevedení Trophy sa predstavil už v roku 2011. Vtedy mal 265 koní a stanovil rekord na Nordschleife v kategórii produkčných predokoliek. Čas mal hodnotu osem minút a osem sekúnd. Lenže nový Seat Leon Cupra 280 dokázal zajazdiť lepší čas a tri roky starý rekord zmazal. No a Renault plánuje získať svoje prvenstvo späť. Takže prichádza posilnený Mégane RS 275 Trophy.

Ako názov napovedá, výkon motora bol zvýšený o desať koní na konečnú hodnotu 275 k dostupnú pri 5500 ot./min. Krútiaci moment dosahuje na 360 Nm v rozmedzí od troch do piatich tisíc. Akrapovič k tomu dodal titánový výfuk s karbónovou koncovkou, Öhlins potom pridal nastaviteľné tlmiče.

Mégane RS 275 Trophy stojí na devätnásťpalcových kolesách obutých do pneumatík Michelin Pilot Sport Cup 2. Tie údajne Michelin stvoril presne pre potreby najostrejšieho Méganu. Samozrejmosťou je ako základ podvozok Cup a samosvorný diferenciál na prednej náprave.

Mégane RS 275 Trophy spoznáte napríklad podľa sivých detailov na karosérii, v interiéri potom podľa Alcantarou potiahnutého volantu alebo podľa výrobného čísla umiestneného na prahovej lište. Do predaja zamieri novinka najprv vo Francúzsku, a to presne tretieho júna. Následne sa dostane do dvadsiatich krajín, respektíve na päť kontinentov. Vo Francúzsku zaň záujemcovia zaplatia 38 000 eur.

Renault už predtým odštartoval kampaň #UNDER8. Čoho sa týka, to nie je potrebné pripomínať. Ďalšie pokračovanie príbehu Méganu RS 275 Trophy máme očakávať šestnásteho júna.

mégane_trophy_13.jpgmégane_trophy_01.jpgmégane_trophy_02.jpgmégane_trophy_06.jpgmégane_trophy_03.jpgmégane_trophy_04.jpgmégane_trophy_12.jpgmégane_trophy_05.jpgmégane_trophy_07.jpgmégane_trophy_08.jpgmégane_trophy_09.jpgmégane_trophy_10.jpgmégane_trophy_11.jpg
Foto: Renault

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY