vytisknout velikost písma Renault odhalil Mégane R.S. 275 Trophy. Hádajte, čo je cielom novinky

Renault odhalil Mégane R.S. 275 Trophy. Hádajte, čo je cielom novinky

Mégane RS v prevedení Trophy sa predstavil už v roku 2011. Vtedy mal 265 koní a stanovil rekord na Nordschleife v kategórii produkčných predokoliek. Čas mal hodnotu osem minút a osem sekúnd. Lenže nový Seat Leon Cupra 280 dokázal zajazdiť lepší čas a tri roky starý rekord zmazal. No a Renault plánuje získať svoje prvenstvo späť. Takže prichádza posilnený Mégane RS 275 Trophy.

Ako názov napovedá, výkon motora bol zvýšený o desať koní na konečnú hodnotu 275 k dostupnú pri 5500 ot./min. Krútiaci moment dosahuje na 360 Nm v rozmedzí od troch do piatich tisíc. Akrapovič k tomu dodal titánový výfuk s karbónovou koncovkou, Öhlins potom pridal nastaviteľné tlmiče.

Mégane RS 275 Trophy stojí na devätnásťpalcových kolesách obutých do pneumatík Michelin Pilot Sport Cup 2. Tie údajne Michelin stvoril presne pre potreby najostrejšieho Méganu. Samozrejmosťou je ako základ podvozok Cup a samosvorný diferenciál na prednej náprave.

Mégane RS 275 Trophy spoznáte napríklad podľa sivých detailov na karosérii, v interiéri potom podľa Alcantarou potiahnutého volantu alebo podľa výrobného čísla umiestneného na prahovej lište. Do predaja zamieri novinka najprv vo Francúzsku, a to presne tretieho júna. Následne sa dostane do dvadsiatich krajín, respektíve na päť kontinentov. Vo Francúzsku zaň záujemcovia zaplatia 38 000 eur.

Renault už predtým odštartoval kampaň #UNDER8. Čoho sa týka, to nie je potrebné pripomínať. Ďalšie pokračovanie príbehu Méganu RS 275 Trophy máme očakávať šestnásteho júna.

mégane_trophy_13.jpgmégane_trophy_01.jpgmégane_trophy_02.jpgmégane_trophy_06.jpgmégane_trophy_03.jpgmégane_trophy_04.jpgmégane_trophy_12.jpgmégane_trophy_05.jpgmégane_trophy_07.jpgmégane_trophy_08.jpgmégane_trophy_09.jpgmégane_trophy_10.jpgmégane_trophy_11.jpg
Foto: Renault

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

dnes | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY