vytisknout velikost písma Renault naplánoval pre Ženevu dve premiéry. Dacia ukáže automat

Renault naplánoval pre Ženevu dve premiéry. Dacia ukáže automat

Svoj program pre nadchádzajúci autosalón v Ženeve odhalila aj automobilka Renault. Tá tu predstaví hneď dve svetové premiéry a jednu špeciálnu edíciu elektromobilu ZOE. Dacia má pre zmenu naplánovanú prezentáciu skôr predstavenej robotizovanej prevodovky Easy-R a vystaví aj limitovanú edíciu nejakého svojho modelu.

Renault síce vo svojej miniaturizovanej tlačovej správe hovorí všeobecne o "dvoch svetových premiérach, ktoré patria do segmentu C", po internete už ale kolujú konkrétne mená. Podľa všetkého si budeme môcť v Ženeve prehliadnuť novú generáciu Mégane s karosériou kombi, druhou novinkou bude veľmi pravdepodobne nastupujúca generácia Scénicu.

Presné oficiálne informácie dorazia samozrejme až počas nasledujúcich dvoch týždňov, však technika bude takmer určite kopírovať nový francúzsky hatchback. Okrem spomínaného Renault na svojom stánku podrobnejšie ukáže aj systém riadenia všetkých kolies 4Control a časť expozície bude venovaná modularite alebo systému Multisense.

Dacia predstavila svoju robotizovanú prevodovku už minulý rok, určená je pre modely Sandero a Logan MCV. Čo sa limitovanej edície týka, k tej zatiaľ nikto nič nespresnil.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY