vytisknout velikost písma Renault naozaj predstaví ostrejšie Clio RS. Tu sú prvé fotky

Renault naozaj predstaví ostrejšie Clio RS. Tu sú prvé fotky

Renault nedávno oznámil, že v Ženeve predstaví nový model spadajúci do rodiny RS. Svoje tvrdenie podporil detailným obrázkom, z ktorého však nebolo možné vyčítať, o aký model sa bude jednať. Teraz to vyzerá, že táto tajnička dostala riešenie. Na internete kolujú prvé snímky Clia R.S. Trophy.

Pôvodcom týchto obrázkov je server worldscoop.forumpro.fr a ide prirodzene o neoficiálnu záležitosť. Snímky naznačujú väčšie kolesá a dvojfarebnú karosériu. Samozrejme otázkou stále zostáva to, čo bude mať Clio RS Trophy pod kapotou a hlavne akú dostane prevodovku. Bolo by veľmi sympatické, keby aspoň táto varianta používala klasický manuál.

Ako to s priostreným Cliom R.S. bude, alebo či nakoniec Renault ukáže napríklad Twingo RS, o ktorom sa tiež špekulovalo, to prezradia nasledujúce hodiny. Isté je, že ide o ďalšiu športovú premiéru ženevského autosalónu, ktorý bude tento rok na podobné autá dosť bohatý. Ukáže sa nám totiž Focus RS, Civic Type R, Opel Corsa OPC alebo napríklad Škoda Octavia RS 230.

trophy_1.jpgtrophy_3.jpgtrophy_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY