vytisknout velikost písma Renault naozaj predstaví ostrejšie Clio RS. Tu sú prvé fotky

Renault naozaj predstaví ostrejšie Clio RS. Tu sú prvé fotky

Renault nedávno oznámil, že v Ženeve predstaví nový model spadajúci do rodiny RS. Svoje tvrdenie podporil detailným obrázkom, z ktorého však nebolo možné vyčítať, o aký model sa bude jednať. Teraz to vyzerá, že táto tajnička dostala riešenie. Na internete kolujú prvé snímky Clia R.S. Trophy.

Pôvodcom týchto obrázkov je server worldscoop.forumpro.fr a ide prirodzene o neoficiálnu záležitosť. Snímky naznačujú väčšie kolesá a dvojfarebnú karosériu. Samozrejme otázkou stále zostáva to, čo bude mať Clio RS Trophy pod kapotou a hlavne akú dostane prevodovku. Bolo by veľmi sympatické, keby aspoň táto varianta používala klasický manuál.

Ako to s priostreným Cliom R.S. bude, alebo či nakoniec Renault ukáže napríklad Twingo RS, o ktorom sa tiež špekulovalo, to prezradia nasledujúce hodiny. Isté je, že ide o ďalšiu športovú premiéru ženevského autosalónu, ktorý bude tento rok na podobné autá dosť bohatý. Ukáže sa nám totiž Focus RS, Civic Type R, Opel Corsa OPC alebo napríklad Škoda Octavia RS 230.

trophy_1.jpgtrophy_3.jpgtrophy_2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY