vytisknout velikost písma Renault Mégane R.S. prezradený dva mesiace pred premiérou

Renault Mégane R.S. bol prezradený v produkčnej podobe. Na internet unikli fotografie z úradu pre duševné vlastníctvo. Oficiálne sa má Mégane predstaviť až 12. septembra.
Renault Mégane R.S. prezradený dva mesiace pred premiérou

Pôvodný plán znel predstaviť Renault Mégane R.S. až 12. septembra pred autosalónom vo Frankfurte. Na internet sa ale prostredníctvom webu Worldscoop dostali dve sady skíc, ktoré pochádzajú z patentového úradu pre duševné vlastníctvo WIPO. S najvyššou pravdepodobnosťou sa jedná práve o finálnu produkčnú podobu Renaultu Mégane R.S. Je možné, že ide o bežnú verziu a potom o ostrejšiz s prídomkom Cup.

1.jpg7.jpg

Zatiaľ o chystanom Renaulte Mégane R.S. vieme, že by mal dostať rovnakú preplňovanú tisícosemstovku, ktorá poháňa kupé Alpine A110. Pod kapotou Mégane by tento motor mohol dosahovať výkon približne 300 koní. Samozrejme bude poháňať predné kolesá cez manuálnu šesťstupňovú prevodovku. Pripravuje sa ale aj dvojspojkový automat.

Renault podľa všetkého predstaví, ako v minulosti, civilné prevedenie R.S. s trochu mäkším podvozkom a tiež ostré okruhové prevedenie Cup so samosvorným diferenciálom a agresívnejším nastavením podvozku aj riadenie. Chýbať nebude ani natáčanie zadnej nápravy. Na oficiálne údaje si však ešte musíme počkať, obe verzie by mohli mať aj rozdielne naladenie výkonu motoru.

Renault Mégane R.S. vstúpi do pomerne našlapaného segmentu ostrých hatchbackov. Práve dve verzie, civilné a ostrejšie, by mohli pomôcť súperiť ako napríklad s relatívne "obyčajným" Golfom GTI na jednej strane, tak potom s nabušeným Focusom RS a Civic Type-R na strane druhej.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY