vytisknout velikost písma Renault Mégane RS dostane manuál a natáčanie zadnej nápravy

Renault Mégane RS dostane manuál a natáčanie zadnej nápravy

Ostrý Renault Mégane z divízie Renaultsport opäť bude. A dokonca sa dočká aj klasickej manuálne prevodovky, lebo je po nej stále dostatočne veľký dopyt. Zaujímavosťou je príchod aktívneho natáčania zadných kolies.
Ohľadom motorov je ťažké niečo predvídať, pretože Renault všetko tají.

Navyše má na vývoj ostrého Méganu ešte zhruba dva roky, než bude potrebné nový model predstaviť. V súčasnosti je v ponuke preplňovaná tisícšesťstovka s výkonom 147 kW (200 k), ale to bude na Mégane RS málo.

Logicky by sa tak ponúkala zásadne modernizovaná verzia súčasného dvojlitra, ktorá by mohla dostať priame vstrekovanie a vodou chladené turbodúchadlo s premenlivou geometriou lopatiek. Výkon ale zrejme neprekročí 220 kW (300 k).

"Nárast výkonu je skôr vecou evolúcie, dôležitý je podvozok, riadenie a vyváženie. Napriek tomu je veľký výkon súčasťou tohto príbehu," povedal britskému Autocaru Patrice Ratti, šéf divízie Renault Sport Technologies.

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

včera | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY