vytisknout velikost písma Renault Mégane RS dostane manuál a natáčanie zadnej nápravy

Renault Mégane RS dostane manuál a natáčanie zadnej nápravy

Ostrý Renault Mégane z divízie Renaultsport opäť bude. A dokonca sa dočká aj klasickej manuálne prevodovky, lebo je po nej stále dostatočne veľký dopyt. Zaujímavosťou je príchod aktívneho natáčania zadných kolies.
Ohľadom motorov je ťažké niečo predvídať, pretože Renault všetko tají.

Navyše má na vývoj ostrého Méganu ešte zhruba dva roky, než bude potrebné nový model predstaviť. V súčasnosti je v ponuke preplňovaná tisícšesťstovka s výkonom 147 kW (200 k), ale to bude na Mégane RS málo.

Logicky by sa tak ponúkala zásadne modernizovaná verzia súčasného dvojlitra, ktorá by mohla dostať priame vstrekovanie a vodou chladené turbodúchadlo s premenlivou geometriou lopatiek. Výkon ale zrejme neprekročí 220 kW (300 k).

"Nárast výkonu je skôr vecou evolúcie, dôležitý je podvozok, riadenie a vyváženie. Napriek tomu je veľký výkon súčasťou tohto príbehu," povedal britskému Autocaru Patrice Ratti, šéf divízie Renault Sport Technologies.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY