vytisknout velikost písma Renault Mégane príde už do Frankfurtu na ľahšej modulárnej platforme

Renault Mégane príde už do Frankfurtu na ľahšej modulárnej platforme

Autosalón vo Frankfurte zažije premiéru novej generácie Renaultu Mégane. Súčasná tretia generácia je na trhu od roku 2008 a už je najvyšší čas na výmenu. Hoci sa nedá očakávať technologická revolúcia, predsa len bude dosť vecí na Mégane nových.

Auto použije modulárnu platformu CMF, na ktoré jazdí napríklad Nissan Pulsar, Nissan Qashqai alebo aj veľký Renault Espace. Vďaka novej platforme má byť Renault Mégane ľahší a zároveň pevnejší a ešte bezpečnejší. Dizajn by sa mohol vo veľkom inšpirovať v koncepte Renault Eolab.

Očakávajte základný preplňovaný trojvalec a potom rekonštruované motory plniace normu Euro 6. Chrbticou ponuky zrejme bude rozlične ladený motor 1.2 TCe s manuálnou alebo dvojspojkovou prevodovkou. Samozrejme prídu aj diesely a niekoľko verzií sa s emisiami CO2 dostane pod 100 g/km.

Z bezpečnostných systémov dostane Renault Mégane protikolízny systém s automatickým brzdením, sledovanie slepého uhla v zrkadlách, systém stráženia opustenia jazdného pruhu a výbava sa rozšíri o všemožné hračky ako adaptívne LED svetlá a podobne. Napriek tomu sa bude snažiť Renault útočiť na zákazníkov predovšetkým cenou.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY