vytisknout velikost písma Renault Mégane Cabrio pre tohtoročnú sezónu v novom

Značka Renault predstavuje vylepšené prevedenie svojho kupé-kabrioletu Mégane, ktorý sa dočkal podobných úprav ako predvolený verzie.
Renault Mégane Cabrio pre tohtoročnú sezónu v novom

V týchto dňoch sa v európskych predajniach Renaulte začne objavovať modernizovaný model Mégane Coupé-Cabriolet. Pôvodné vyhotovenie tejto rady s otvorenou karosériou bolo predstavené pred štyrmi rokmi a teraz sa dočkalo podobnej sady zlepšení, s ktorou sme sa stretli pri rade Renault Mégane na jesennom autosalóne vo Frankfurte.

2014-Renault-Megane-FL-0.jpg2014-Renault-Megane-FL-10.jpg2014-Renault-Megane-FL-12.jpg2014-Renault-Megane-FL-2.jpg2014-Renault-Megane-FL-24.jpg2014-Renault-Megane-FL-25.jpg
Mégane v otvorenom prevedení prichádza pre novú sezónu omladený

Aj v tomto prípade si všimneme hlavne prepracovaného predku s novými, do strán hlbšie pretiahnutými svetlometmi, upraveným nárazníkom a výraznejším logom značky usadeným na strede novej masky. Mégane Coupé-Cabriolet si zachováva elektricky ovládanú pevnú presklenú strechu a na jeho palubu sa dostala aj najnovšia verzia koncernovej multimediálnej sústavy R-Link so sedempalcovým dotykovým monitorom.

2014-Renault-Megane-FL-17.jpg2014-Renault-Megane-FL-18.jpg2014-Renault-Megane-FL-19.jpg
Drobné zmeny sa dotkli aj interiéru

O pohon modernizovaného Renaultu Mégane Coupé-Cabriolet sa starajú výhradne preplňované priamovstrekový motory. Vyberať sa dá zo zážihovej varianty 1,2 TCe s výkonom 130 koní (97 kW) a dieselov 1,5 dCi/81 kW a 1,6 dCi/96 kW, pričom slabší z dieslov bude v ponuke za príplatok aj s dvojspojkovou prevodovkou EDC.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY