vytisknout velikost písma Renault Logan: juhoamerický súrodenec známej Dacie predstavený

Renault Logan: juhoamerický súrodenec známej Dacie predstavený

V priebehu novembra vstúpi do predaja na juhoamerický trh nový Renault Logan. Nejde o nič iné, než o novú Daciu Logan, ktorá sa v Európe už nejaký ten piatok predáva. V Južnej Amerike však Dacia nepôsobí, o prezentáciu týchto úspešných a cenovo dostupných modelov sa stará materská automobilka Renault.

Hlavné novinky sú dobre viditeľné z prvých obrázkov. Nový Renault dostal prednú časť nadväzujúcu na aktuálny dizajnový štýl automobilky, iné sú samozrejme svetlomety, dizajn zliatinových kolies no a pre patričný dojem prémiovosti sa pridával aj chróm. V interiéri očakávajte lepšie materiály, multifunkčný volant, dotykovú navigáciu alebo dokonca tempomat.

Paleta motorizácií zahŕňa litrový agregát naladený na 77 koní (pri spaľovaní etanolu to je 80 k), silnejšou alternatívou je staršia jedna-šestka s maximom 112 koní. Pre obidva motory je štandardom manuálna prevodovka. Automat v ponuke aktuálne nehľadajte.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY