vytisknout velikost písma Renault Laguna končí. Nástupca sa bude volať Talisman

Renault Laguna končí. Nástupca sa bude volať Talisman

Po nedávnom vstupe Renaultu Kadjar na trh chystá táto francúzska automobilka ďalšiu dôležitú premiéru. Už o týždeň si budeme môcť pozrieť novú generáciu modelu Laguna. Renault sa ale tohto zavedeného mena vzdá a namiesto neho použije iné meno.

Automobil nahrádzajúci Lagunu sa bude volať Talisman. Renault to oznámil v krátkej tlačovej správe s tým, že ide o meno charizmatické a "sú v ňom obsiahnuté pojmy ochrana a výkon". Navyše "sa Talisman ľahko vyslovuje a je jednoduché mu porozumieť všade na svete". Nič ďalšieho ale Renault na tému chystanej novinky neoznámil.

Uspokojiť sa tak musíme iba so všeobecným tvrdením, podľa ktorého ponúkne Talisman "radosť z jazdy, založenú na zmyslových zážitkoch". Pokiaľ vás ale zaujímajú skôr fakty a vzhľad vozidla ako takého, príliš dlho čakať nemusíte. Renault totiž v tejto skoro nič nehovoriacej správe oznámil, že si budeme môcť Talisman prehliadnuť už šiesteho júla o tretej hodine popoludní, teda budúci pondelok.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY