vytisknout velikost písma Renault Kwid: veselý crossover predstavený, do výroby nepôjde

Značka Renault sa na Auto Expo v Dillí blysla sviežo pôsobiacou štúdiou Kwid. Jej súčasťou je aj malý vrtuľník...
Renault Kwid: veselý crossover predstavený, do výroby nepôjde

Na príprave štúdie ľahkého SUV Kwid sa podieľalo štylistické stredisko Renault Design India a naznačuje podobu budúceho ľahkého crossoveru segmentu C. Renault Kwid vyniká veľmi krátkymi prevismi karosérie, zvýšenou svetlou výškou, veľkými kolesami a dvojfarebným lakovaním karosérie so žltými akcentmi na šedom podklade. O pohon predných kolies sa stará zážihový, preplňovaný motor 1,2 TCe doplnený dvojspojkovou prevodovkou EDC.

Renault Kwid 05.jpgRenault Kwid 06.jpgRenault Kwid 07.jpg
Renault Kwid 13.jpgRenault Kwid 14.jpgRenault Kwid 15.jpg
Súčasťou štúdie Renault Kwid je tiež vrtuľník s kamerou a modulom GPS

Konštrukcia konceptu Renault Kwid má byť ale schopná adoptovať aj elektromotor. Predné sedadlá s oddelenými sedákmi a operadlá usadia trojčlennú posádku (vodič sedí uprostred) a cestujúci vzadu môžu regulovať teplotu svojho priestoru ovládačom na zadnej stene vodičovho operadla.

Renault Kwid 16.jpgRenault Kwid 17.jpgRenault Kwid 18.jpgRenault Kwid 19.jpgRenault Kwid 20.jpgRenault Kwid 21.jpg
Na predné sedadlá zasadnete aj v trojici

Zrejme najzaujímavejším prvkom tejto štúdie je ale jej "lietajúci kamarát". Ide o malý, samostatne ovládaný vrtuľník parkujúci v kľudovom stave v schránke v zadnej časti strechy. Nesie kameru, ktorá má byť schopná nielen snímať krásy okolitej krajiny, ale tiež sledovať prípadné prekážky v prevádzke. Dráhu vrtuľníka možno aj naprogramovať vďaka vstavanej jednotke GPS.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY