vytisknout velikost písma Renault Kwid: veselý crossover predstavený, do výroby nepôjde

Značka Renault sa na Auto Expo v Dillí blysla sviežo pôsobiacou štúdiou Kwid. Jej súčasťou je aj malý vrtuľník...
Renault Kwid: veselý crossover predstavený, do výroby nepôjde

Na príprave štúdie ľahkého SUV Kwid sa podieľalo štylistické stredisko Renault Design India a naznačuje podobu budúceho ľahkého crossoveru segmentu C. Renault Kwid vyniká veľmi krátkymi prevismi karosérie, zvýšenou svetlou výškou, veľkými kolesami a dvojfarebným lakovaním karosérie so žltými akcentmi na šedom podklade. O pohon predných kolies sa stará zážihový, preplňovaný motor 1,2 TCe doplnený dvojspojkovou prevodovkou EDC.

Renault Kwid 05.jpgRenault Kwid 06.jpgRenault Kwid 07.jpg
Renault Kwid 13.jpgRenault Kwid 14.jpgRenault Kwid 15.jpg
Súčasťou štúdie Renault Kwid je tiež vrtuľník s kamerou a modulom GPS

Konštrukcia konceptu Renault Kwid má byť ale schopná adoptovať aj elektromotor. Predné sedadlá s oddelenými sedákmi a operadlá usadia trojčlennú posádku (vodič sedí uprostred) a cestujúci vzadu môžu regulovať teplotu svojho priestoru ovládačom na zadnej stene vodičovho operadla.

Renault Kwid 16.jpgRenault Kwid 17.jpgRenault Kwid 18.jpgRenault Kwid 19.jpgRenault Kwid 20.jpgRenault Kwid 21.jpg
Na predné sedadlá zasadnete aj v trojici

Zrejme najzaujímavejším prvkom tejto štúdie je ale jej "lietajúci kamarát". Ide o malý, samostatne ovládaný vrtuľník parkujúci v kľudovom stave v schránke v zadnej časti strechy. Nesie kameru, ktorá má byť schopná nielen snímať krásy okolitej krajiny, ale tiež sledovať prípadné prekážky v prevádzke. Dráhu vrtuľníka možno aj naprogramovať vďaka vstavanej jednotke GPS.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY