vytisknout velikost písma Renault Kaptur: Ruské SUV s pohonom 4x4 bolo odhalené

Renault Kaptur: Ruské SUV s pohonom 4x4 bolo odhalené

Renault odhalil svoje ďalšie SUV. Volá sa Kaptur a nejde o zle napísaný názov u nás známeho crossoveru Captur. Novinka je niečo medzi relatívne malým Capturom a väčším Kadjarom, no písmeno K na začiatku mena má údajne symbolizovať ruský pôvod. Tento crossover sa totiž bude vyrábať a predávať v Rusku.

Kaptur je dlhý 4333 mm, bez zrkadiel meria na šírku 1813 mm a vysoký je 1613 mm. Rázvor náprav dosahuje na 2674 mm. Auto je teda väčšie ako u nás známy Captur, zároveň je o niečo málo kratší ako Kadjar. V skutočnosti je ale tento model rozmerovo najbližší Dacii Duster, ktorá má navyše zhodný rázvor náprav. Dá sa celkom dobre predpokladať, že pod moderným dizajnom karosérie sa ukrýva práve Duster.

O použitých motoroch alebo technike tlačová správa nehovorí. Za vďaku tak musíme vziať len informácie napríklad o veľkosti batožinového priestoru. Ten v základe pojme 387 litrov, po sklopení operadiel to môže byť až 1200 litrov.

Ako to poznáme z Dacie, Nissanov a Renaultu Kadjar, aj tu bude možné v prípade štvorkolky voliť z niekoľkých režimov pohonu všetkých kolies.
Kaptur sa určite nestratí ani v teréne. Okrem pohonu 4x4 sa môže spoľahnúť aj na solídne nájazdové uhly (20° vpredu, 31° vzadu) a svetlú výšku 204 mm. Do predaja sa táto novinka dostane v lete, výrobu zabezpečí závod Renault v Moskve.

kaptur_06.jpgkaptur_01.jpgkaptur_03.jpgkaptur_04.jpgkaptur_05.jpgkaptur_07.jpgkaptur_08.jpgkaptur_02.jpgkaptur_09.jpgkaptur_10.jpgkaptur_11.jpgkaptur_12.jpgkaptur_13.jpgkaptur_14.jpgkaptur_15.jpgkaptur_16.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY