vytisknout velikost písma Renault Kaptur: Ruské SUV s pohonom 4x4 bolo odhalené

Renault Kaptur: Ruské SUV s pohonom 4x4 bolo odhalené

Renault odhalil svoje ďalšie SUV. Volá sa Kaptur a nejde o zle napísaný názov u nás známeho crossoveru Captur. Novinka je niečo medzi relatívne malým Capturom a väčším Kadjarom, no písmeno K na začiatku mena má údajne symbolizovať ruský pôvod. Tento crossover sa totiž bude vyrábať a predávať v Rusku.

Kaptur je dlhý 4333 mm, bez zrkadiel meria na šírku 1813 mm a vysoký je 1613 mm. Rázvor náprav dosahuje na 2674 mm. Auto je teda väčšie ako u nás známy Captur, zároveň je o niečo málo kratší ako Kadjar. V skutočnosti je ale tento model rozmerovo najbližší Dacii Duster, ktorá má navyše zhodný rázvor náprav. Dá sa celkom dobre predpokladať, že pod moderným dizajnom karosérie sa ukrýva práve Duster.

O použitých motoroch alebo technike tlačová správa nehovorí. Za vďaku tak musíme vziať len informácie napríklad o veľkosti batožinového priestoru. Ten v základe pojme 387 litrov, po sklopení operadiel to môže byť až 1200 litrov.

Ako to poznáme z Dacie, Nissanov a Renaultu Kadjar, aj tu bude možné v prípade štvorkolky voliť z niekoľkých režimov pohonu všetkých kolies.
Kaptur sa určite nestratí ani v teréne. Okrem pohonu 4x4 sa môže spoľahnúť aj na solídne nájazdové uhly (20° vpredu, 31° vzadu) a svetlú výšku 204 mm. Do predaja sa táto novinka dostane v lete, výrobu zabezpečí závod Renault v Moskve.

kaptur_06.jpgkaptur_01.jpgkaptur_03.jpgkaptur_04.jpgkaptur_05.jpgkaptur_07.jpgkaptur_08.jpgkaptur_02.jpgkaptur_09.jpgkaptur_10.jpgkaptur_11.jpgkaptur_12.jpgkaptur_13.jpgkaptur_14.jpgkaptur_15.jpgkaptur_16.jpg
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY