vytisknout velikost písma Renault Initiale Paris: predzvesť nového Espace na prvých snímkoch

Značka Renault vo Frankfurte vystaví aj svoju úplne novú koncepčnú štúdiu Initiale Paris. Naznačí nielen povahu novej generácie MPV Espace, ale aj charakter plánovanej luxusnej značky Initiale Paris.
Renault Initiale Paris: predzvesť nového Espace na prvých snímkoch

Už pred viac ako rokom sme vás prvýkrát informovali o tom, že automobilka Renault pripravuje zavedenie novej, luxusnej značky Initiale Paris. Jej vlajkovou loďou sa mali stať luxusné sedany s pohonom zadných kolies vychádzajúce z platformy aktuálneho modelu Mercedes-Benz triedy E. Už na jar tohto roka ale bolo jasné, že tento plán po nezhodách už v prvých kolách rokovaní medzi predstaviteľmi značiek Renault a MB padne, avšak plány na novú značku Initiale Paris zostávajú aktuálne.

O vyslovene samostatnú značku nepôjde, skôr je reč o luxusne vybavených modeloch vychádzajúcich z velkoprodukčných radov Renaultu, teda najskôr v podobnom štýle, s ktorým to pred rokmi urobil Citroën so "značkou" DS. Initiale Paris má byť zvláštnym výbavovým stupňom, v ktorom ako prvý vyjde Renault Clio a MPV Espace. Má ísť o produkt inšpirácie luxusným tovarom francúzskych značiek a o ďalšom smerovaní značky Initiale Paris rozhodnú reakcie verejnosti na prvé modely.

Renault Espace Initiale Paris 1.jpgRenault Espace Initiale Paris 2.jpg
Renault Initiale Paris: prvé snímky k pripravovanej frankfurtskej premiére

Celá "značka" sa odkazuje najmä na exkluzívnu štúdiu Renault Initiale z roku 1995. Tá síce ponúkla v sériovej výrobe nepríliš úspešné modely Renault Vel Satis a Renault Avantime, ale v blízkej budúcnosti má Renaultu pomôcť konečne preraziť aj v segmente prestížnych výrobkov.

Už za niekoľko dní Renault na svojom stánku na frankfurtskom autosalóne predstaví štúdiu Renault Initiale Paris, ktorá sa stane predznamenaním sériovej podoby novej generácie modelu Espace (predávať by sa mala od budúceho roka). Súčasná, štvrtá generácia Renault Espace sa vyrába už od roku 2003, takže striedanie stráží je už viac ako žiadúce ...

Prvé zábery naznačujú naše predchádzajúce predpoklady, že nový Renault Espace bude viac SUV ako MPV, o čom svedčí hlavne zvýšená svetlosť a plastované spodky nárazníkov a prahov. Ďalšie podrobnosti k štúdii Renault Initiale Paris, a snáď aj k novej rade Espace samotnej, na nás spolu s plejádou ďalších noviniek čakajú za bránami pripravovaného autosalóne vo Frankfurte, ktoré sa otvoria už za niekoľko dní ...

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY