vytisknout velikost písma Renault Initiale Paris: predzvesť nového Espace na prvých snímkoch

Značka Renault vo Frankfurte vystaví aj svoju úplne novú koncepčnú štúdiu Initiale Paris. Naznačí nielen povahu novej generácie MPV Espace, ale aj charakter plánovanej luxusnej značky Initiale Paris.
Renault Initiale Paris: predzvesť nového Espace na prvých snímkoch

Už pred viac ako rokom sme vás prvýkrát informovali o tom, že automobilka Renault pripravuje zavedenie novej, luxusnej značky Initiale Paris. Jej vlajkovou loďou sa mali stať luxusné sedany s pohonom zadných kolies vychádzajúce z platformy aktuálneho modelu Mercedes-Benz triedy E. Už na jar tohto roka ale bolo jasné, že tento plán po nezhodách už v prvých kolách rokovaní medzi predstaviteľmi značiek Renault a MB padne, avšak plány na novú značku Initiale Paris zostávajú aktuálne.

O vyslovene samostatnú značku nepôjde, skôr je reč o luxusne vybavených modeloch vychádzajúcich z velkoprodukčných radov Renaultu, teda najskôr v podobnom štýle, s ktorým to pred rokmi urobil Citroën so "značkou" DS. Initiale Paris má byť zvláštnym výbavovým stupňom, v ktorom ako prvý vyjde Renault Clio a MPV Espace. Má ísť o produkt inšpirácie luxusným tovarom francúzskych značiek a o ďalšom smerovaní značky Initiale Paris rozhodnú reakcie verejnosti na prvé modely.

Renault Espace Initiale Paris 1.jpgRenault Espace Initiale Paris 2.jpg
Renault Initiale Paris: prvé snímky k pripravovanej frankfurtskej premiére

Celá "značka" sa odkazuje najmä na exkluzívnu štúdiu Renault Initiale z roku 1995. Tá síce ponúkla v sériovej výrobe nepríliš úspešné modely Renault Vel Satis a Renault Avantime, ale v blízkej budúcnosti má Renaultu pomôcť konečne preraziť aj v segmente prestížnych výrobkov.

Už za niekoľko dní Renault na svojom stánku na frankfurtskom autosalóne predstaví štúdiu Renault Initiale Paris, ktorá sa stane predznamenaním sériovej podoby novej generácie modelu Espace (predávať by sa mala od budúceho roka). Súčasná, štvrtá generácia Renault Espace sa vyrába už od roku 2003, takže striedanie stráží je už viac ako žiadúce ...

Prvé zábery naznačujú naše predchádzajúce predpoklady, že nový Renault Espace bude viac SUV ako MPV, o čom svedčí hlavne zvýšená svetlosť a plastované spodky nárazníkov a prahov. Ďalšie podrobnosti k štúdii Renault Initiale Paris, a snáď aj k novej rade Espace samotnej, na nás spolu s plejádou ďalších noviniek čakajú za bránami pripravovaného autosalóne vo Frankfurte, ktoré sa otvoria už za niekoľko dní ...

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY