vytisknout velikost písma Renault Espace prešiel tuningom. Dostal veľké kolesá a vyšší výkon

Renault Espace prešiel tuningom. Dostal veľké kolesá a vyšší výkon

To, že úpravcov lákajú autá typu Audi RS Q3, BMW X5 M alebo Seat Leon ST Cupra, asi nikoho neprekvapí. Lenže menšie úpravy sú dostupné aj pre úplne obyčajné a rýdzo nešportové modely typu Renaultu Espace. Práve pre neho pripravila spoločnosť Elia decentný tuning. K dispozícii sú obrovské kolesá a vyšší výkon motora.

Ak vám nebude stačiť ponuka automobilky Renault, môžete si zaobstarať disky kolies veľkosti 21 alebo dokonca 22 palcov. Ako potom taký Espace vyzerá, to ukazuje trojica snímok, ktoré Elia k svojej tlačovej správe priložila.

Stále nemáte dosť? Nevadí. Elia ponúka pre Renault Espace dokonca aj športové tlmiče a záujemcovia si môžu nechať aj navýšiť výkon motora. Nepôjde ale o žiadne revolučné hodnoty. Elia sľubuje decentné vylepšenia výkonu v rozmedzí dvanástich až pätnástich percent, a to ako v prípade naftových jednotiek, tak pri preplňovaných benzínových motoroch.

espace_1.jpgespace_2.jpgespace_3.jpg

Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY