vytisknout velikost písma Renault Espace: nová generácia nasleduje koncept Initiale Paris

Renault Espace: nová generácia nasleduje koncept Initiale Paris

Že Renault chystá novú generáciu modelu Espace, to nie je žiadne tajomstvo. Už v júni minulého roka sa objavila na túto tému prvá správa, podľa ktorej sa mal veľkopriestorový francúzsky automobil viac priblížiť kategórii SUV. A túto správu následne potvrdil autosalón vo Frankfurte, kde sme si mohli prezrieť koncept Initiale Paris, teda oficiálna predzvesť nastupujúcej generácie spomínaného modelu.

Najnovšie správy týkajúce sa budúcej generácie Renaultu Espace ukazujú, že sa po stránke dizajnu od Initiale Paris príliš líšiť nebude. Na svete sú totiž prvé snímky pochádzajúce údajne z patentového úradu. Vozidlo na nich nápadne pripomína frankfurtský koncept, respektíve vyzerá ako prerastený Captur.

Čo sa motorov týka, mali by sme v ponuke nájsť naftové agregáty s výkonom 130 a 160 koní, chýbať by nemala ani preplňovaná benzínová jedna-šestka pochádzajúca z dielne automobilky Nissan, ktorá taktiež ponúkne 160 koní.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY