vytisknout velikost písma Renault Duster mieri v "drsnej" edícii Adventure na indický trh

Renault Duster mieri v "drsnej" edícii Adventure na indický trh

Zatiaľ čo do Európy dorazila modernizovaná verzia Dacie Duster už skôr, do indického Dillí, kde sa koná Auto Expo 2014 priviezol Renault tento model rovno so špeciálnou edíciou. Tá sa volá Adventure a má zaujať predovšetkým záujemcov o trochu drsnejšie vyzerajúce rumunsko-francúzske SUV.

Duster Adventure je len a len o vzhľade. Pod kapotou je klasická naftová jedna-päťka disponujúca výkonom 110 koní. Tá spolupracuje so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a pohonom predných kolies.

Adventure spoznáte na pohľad podľa upraveného predného nárazníka, predné svetlá majú tmavý podklad a na karosérii sa objavuje väčšie množstvo plastu. Kľučky dverí a spätných zrkadiel dostali bielu farbu. Interiér kombinuje tmavé a svetlé plasty a pocit výnimočnosti majú podtrhnúť krikľavo zelené časti čalúnenia.

Do predaja na indickom trhu sa táto verzia pozrie spolu s u nás už známym faceliftom v priebehu druhého polroka.

adventure_6.jpgadventure.jpgadventure_2.jpgadventure_4.jpgadventure_5.jpg
Foto: Renault

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY