vytisknout velikost písma Renault Duster mieri v "drsnej" edícii Adventure na indický trh

Renault Duster mieri v "drsnej" edícii Adventure na indický trh

Zatiaľ čo do Európy dorazila modernizovaná verzia Dacie Duster už skôr, do indického Dillí, kde sa koná Auto Expo 2014 priviezol Renault tento model rovno so špeciálnou edíciou. Tá sa volá Adventure a má zaujať predovšetkým záujemcov o trochu drsnejšie vyzerajúce rumunsko-francúzske SUV.

Duster Adventure je len a len o vzhľade. Pod kapotou je klasická naftová jedna-päťka disponujúca výkonom 110 koní. Tá spolupracuje so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a pohonom predných kolies.

Adventure spoznáte na pohľad podľa upraveného predného nárazníka, predné svetlá majú tmavý podklad a na karosérii sa objavuje väčšie množstvo plastu. Kľučky dverí a spätných zrkadiel dostali bielu farbu. Interiér kombinuje tmavé a svetlé plasty a pocit výnimočnosti majú podtrhnúť krikľavo zelené časti čalúnenia.

Do predaja na indickom trhu sa táto verzia pozrie spolu s u nás už známym faceliftom v priebehu druhého polroka.

adventure_6.jpgadventure.jpgadventure_2.jpgadventure_4.jpgadventure_5.jpg
Foto: Renault

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY