vytisknout velikost písma Renault Duster mieri v "drsnej" edícii Adventure na indický trh

Renault Duster mieri v "drsnej" edícii Adventure na indický trh

Zatiaľ čo do Európy dorazila modernizovaná verzia Dacie Duster už skôr, do indického Dillí, kde sa koná Auto Expo 2014 priviezol Renault tento model rovno so špeciálnou edíciou. Tá sa volá Adventure a má zaujať predovšetkým záujemcov o trochu drsnejšie vyzerajúce rumunsko-francúzske SUV.

Duster Adventure je len a len o vzhľade. Pod kapotou je klasická naftová jedna-päťka disponujúca výkonom 110 koní. Tá spolupracuje so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a pohonom predných kolies.

Adventure spoznáte na pohľad podľa upraveného predného nárazníka, predné svetlá majú tmavý podklad a na karosérii sa objavuje väčšie množstvo plastu. Kľučky dverí a spätných zrkadiel dostali bielu farbu. Interiér kombinuje tmavé a svetlé plasty a pocit výnimočnosti majú podtrhnúť krikľavo zelené časti čalúnenia.

Do predaja na indickom trhu sa táto verzia pozrie spolu s u nás už známym faceliftom v priebehu druhého polroka.

adventure_6.jpgadventure.jpgadventure_2.jpgadventure_4.jpgadventure_5.jpg
Foto: Renault

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY