vytisknout velikost písma Renault Clio v prevedení Graphite oslní čiernymi a šedými doplnkami

Na vybraných trhoch sa v nasledujúcich týždňoch objaví špeciálna edícia Graphite určená pre vozidlá Renault Clio.
Renault Clio v prevedení Graphite oslní čiernymi a šedými doplnkami

Novinka chce zákazníkov zaujať rozšírenou výbavou a decentnými úpravami karosérie i jej interiéru. Nové Clio Graphite bude k dispozicii ako päťdverový hatchback, alebo ako päťdverové kombi, pričom ceny majú štartovať na sume 17 100 eur. Čo sa motorov týka, na výber bude rad agregátov od zážihových trojvalcov Energy 0,9 l TCe/66 kW cez štvorvalce 1,2 l TCe EDC/88 kW po vznetové agregáty 1,5 dCi/66 kW.

Tešiť sa môžeme na zatmavené zadné okná, sedemnásťpalcové liate ráfiky a lesklo čierno lakované obklady dverí, kryty zrkadiel alebo difúzor v zadnom nárazníku. Interiér hosťuje dvojfarebne čalúnené textilné sedadlá s kontrastným sťahovaním a šedé dekoračné obklady na volante a okolo radiacej páky, ktorých povrchová úprava niekomu môže pripomenúť najvybavenejšie verzie vozidiel Dacia Logan. 

Renault Clio Graphite 2.jpgRenault Clio Graphite 3.jpgRenault Clio Graphite 4.jpgRenault Clio Graphite 5.jpgRenault Clio Graphite 6.jpg
Renault Clio v novej edícii Graphite
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY