vytisknout velikost písma Renault Clio v prevedení Graphite oslní čiernymi a šedými doplnkami

Na vybraných trhoch sa v nasledujúcich týždňoch objaví špeciálna edícia Graphite určená pre vozidlá Renault Clio.
Renault Clio v prevedení Graphite oslní čiernymi a šedými doplnkami

Novinka chce zákazníkov zaujať rozšírenou výbavou a decentnými úpravami karosérie i jej interiéru. Nové Clio Graphite bude k dispozicii ako päťdverový hatchback, alebo ako päťdverové kombi, pričom ceny majú štartovať na sume 17 100 eur. Čo sa motorov týka, na výber bude rad agregátov od zážihových trojvalcov Energy 0,9 l TCe/66 kW cez štvorvalce 1,2 l TCe EDC/88 kW po vznetové agregáty 1,5 dCi/66 kW.

Tešiť sa môžeme na zatmavené zadné okná, sedemnásťpalcové liate ráfiky a lesklo čierno lakované obklady dverí, kryty zrkadiel alebo difúzor v zadnom nárazníku. Interiér hosťuje dvojfarebne čalúnené textilné sedadlá s kontrastným sťahovaním a šedé dekoračné obklady na volante a okolo radiacej páky, ktorých povrchová úprava niekomu môže pripomenúť najvybavenejšie verzie vozidiel Dacia Logan. 

Renault Clio Graphite 2.jpgRenault Clio Graphite 3.jpgRenault Clio Graphite 4.jpgRenault Clio Graphite 5.jpgRenault Clio Graphite 6.jpg
Renault Clio v novej edícii Graphite
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY