vytisknout velikost písma Renault Clio v prevedení Graphite oslní čiernymi a šedými doplnkami

Na vybraných trhoch sa v nasledujúcich týždňoch objaví špeciálna edícia Graphite určená pre vozidlá Renault Clio.
Renault Clio v prevedení Graphite oslní čiernymi a šedými doplnkami

Novinka chce zákazníkov zaujať rozšírenou výbavou a decentnými úpravami karosérie i jej interiéru. Nové Clio Graphite bude k dispozicii ako päťdverový hatchback, alebo ako päťdverové kombi, pričom ceny majú štartovať na sume 17 100 eur. Čo sa motorov týka, na výber bude rad agregátov od zážihových trojvalcov Energy 0,9 l TCe/66 kW cez štvorvalce 1,2 l TCe EDC/88 kW po vznetové agregáty 1,5 dCi/66 kW.

Tešiť sa môžeme na zatmavené zadné okná, sedemnásťpalcové liate ráfiky a lesklo čierno lakované obklady dverí, kryty zrkadiel alebo difúzor v zadnom nárazníku. Interiér hosťuje dvojfarebne čalúnené textilné sedadlá s kontrastným sťahovaním a šedé dekoračné obklady na volante a okolo radiacej páky, ktorých povrchová úprava niekomu môže pripomenúť najvybavenejšie verzie vozidiel Dacia Logan. 

Renault Clio Graphite 2.jpgRenault Clio Graphite 3.jpgRenault Clio Graphite 4.jpgRenault Clio Graphite 5.jpgRenault Clio Graphite 6.jpg
Renault Clio v novej edícii Graphite
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY