vytisknout velikost písma Renault Clio RS Monaco GP: miesto Gordini iba čierno-biele prevedenie

Renault Clio RS Monaco GP: miesto Gordini iba čierno-biele prevedenie

Hlavnou hviezdou ženevského stánku automobilky Renault bude nová generácia Twinga, ktorú ale odprevadia ďalšie novinky a jednou z nich bude nové prevedenie Clia RS. Tak trochu sme si priali nejakú ostrejšiu verziu najlepšie s manuálnou prevodovkou, realita je ale trochu jednoduchšia. V Ženeve sa predstaví v podstate iba nová výbava.

Tá ponesie meno Monaco GP a na svete sú už aj prvé fotky. Tá "živá" je staršieho dáta, tá, čo sa tvári ako oficiálna, je aktuálna. Novinkou pre Clio RS je biely lak karosérie White Frost Pearl kontrastujúci s čiernou maskou chladiča, čiernymi osemnásťpalcovými diskami a ďalšími detailmi vyvedenými v tejto farbe. Interiér si zatiaľ prezrieť nemôžeme, ale údajne tam okrem bielej palubnej dosky a bielych výplní dverí nič nové nenájdeme.

Čo sa techniky týka, potom žiadnu novinku neočakávajte. Pod kapotou je stále preplňovaná jedna-šestka spolupracujúca s automatickou dvojspojkovou prevodovkou. Monaco GP zamieri do predaja krátko po svojej premiére.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY