vytisknout velikost písma Renault Alpine Vision Gran Turismo prichádza na konzoly

Renault Alpine Vision Gran Turismo prichádza na konzoly
Zoznam kapitol
  1. Renault Alpine Vision Gran Turismo
  2. Fotogaléria: Renault Alpine Vision Gran Turismo

Ešte než Renault pošle znovuzrodenú značku Alpine na cesty, môžeme sa zviesť s futuristickým športovým autom rovnakej značky na konzolách Playstation. Spoločnosť Polyphony Digital, ktorá stojí za úspešnou hernou sériou Gran Turismo, práve vydala ďalší virtuálny koncept.

Renault Alpine Vision Gran Turismo je skutočne len virtuálnou víziou, no už vznikol aj model v mierke 1:1, ktorý bude prezentovaný v Paríži na výstave Rétromobile k pripomienke šesťdesiateho výročia. Jazdiť ale nebude.

Virtuálny koncept poháňa osemvalec 4,5 l s výkonom 450 koní v 6500 ot./min. a krútiacim momentom 580 Nm v 2000 ot./min., ktorý je teoreticky schopný auto dotlačiť na 320 km/h. Sila putuje na zadné kolesá cez sedemstupňovú sekvenčnú prevodovku. Hmotnosť celokarbonového jednomiestneho vozidla Alpine je 900 kg.

Hráči si budú môcť s konceptom Renault Alpine Vision Gran Turismo zajazdiť v marci, kedy sa chystá ďalší update pre herný simulátor Gran Turismo 6. Jeho súčasťou bude aj balíček niekoľkých závodov s týmto vozidlom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY