vytisknout velikost písma Renault Alpine Vision Gran Turismo prichádza na konzoly

Renault Alpine Vision Gran Turismo prichádza na konzoly
Zoznam kapitol
  1. Renault Alpine Vision Gran Turismo
  2. Fotogaléria: Renault Alpine Vision Gran Turismo

Ešte než Renault pošle znovuzrodenú značku Alpine na cesty, môžeme sa zviesť s futuristickým športovým autom rovnakej značky na konzolách Playstation. Spoločnosť Polyphony Digital, ktorá stojí za úspešnou hernou sériou Gran Turismo, práve vydala ďalší virtuálny koncept.

Renault Alpine Vision Gran Turismo je skutočne len virtuálnou víziou, no už vznikol aj model v mierke 1:1, ktorý bude prezentovaný v Paríži na výstave Rétromobile k pripomienke šesťdesiateho výročia. Jazdiť ale nebude.

Virtuálny koncept poháňa osemvalec 4,5 l s výkonom 450 koní v 6500 ot./min. a krútiacim momentom 580 Nm v 2000 ot./min., ktorý je teoreticky schopný auto dotlačiť na 320 km/h. Sila putuje na zadné kolesá cez sedemstupňovú sekvenčnú prevodovku. Hmotnosť celokarbonového jednomiestneho vozidla Alpine je 900 kg.

Hráči si budú môcť s konceptom Renault Alpine Vision Gran Turismo zajazdiť v marci, kedy sa chystá ďalší update pre herný simulátor Gran Turismo 6. Jeho súčasťou bude aj balíček niekoľkých závodov s týmto vozidlom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY