vytisknout velikost písma Renault Alpine Vision Gran Turismo prichádza na konzoly

Renault Alpine Vision Gran Turismo prichádza na konzoly
Zoznam kapitol
  1. Renault Alpine Vision Gran Turismo
  2. Fotogaléria: Renault Alpine Vision Gran Turismo

Ešte než Renault pošle znovuzrodenú značku Alpine na cesty, môžeme sa zviesť s futuristickým športovým autom rovnakej značky na konzolách Playstation. Spoločnosť Polyphony Digital, ktorá stojí za úspešnou hernou sériou Gran Turismo, práve vydala ďalší virtuálny koncept.

Renault Alpine Vision Gran Turismo je skutočne len virtuálnou víziou, no už vznikol aj model v mierke 1:1, ktorý bude prezentovaný v Paríži na výstave Rétromobile k pripomienke šesťdesiateho výročia. Jazdiť ale nebude.

Virtuálny koncept poháňa osemvalec 4,5 l s výkonom 450 koní v 6500 ot./min. a krútiacim momentom 580 Nm v 2000 ot./min., ktorý je teoreticky schopný auto dotlačiť na 320 km/h. Sila putuje na zadné kolesá cez sedemstupňovú sekvenčnú prevodovku. Hmotnosť celokarbonového jednomiestneho vozidla Alpine je 900 kg.

Hráči si budú môcť s konceptom Renault Alpine Vision Gran Turismo zajazdiť v marci, kedy sa chystá ďalší update pre herný simulátor Gran Turismo 6. Jeho súčasťou bude aj balíček niekoľkých závodov s týmto vozidlom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY