vytisknout velikost písma Renault Alpine Vision Gran Turismo prichádza na konzoly

Renault Alpine Vision Gran Turismo prichádza na konzoly
Zoznam kapitol
  1. Renault Alpine Vision Gran Turismo
  2. Fotogaléria: Renault Alpine Vision Gran Turismo

Ešte než Renault pošle znovuzrodenú značku Alpine na cesty, môžeme sa zviesť s futuristickým športovým autom rovnakej značky na konzolách Playstation. Spoločnosť Polyphony Digital, ktorá stojí za úspešnou hernou sériou Gran Turismo, práve vydala ďalší virtuálny koncept.

Renault Alpine Vision Gran Turismo je skutočne len virtuálnou víziou, no už vznikol aj model v mierke 1:1, ktorý bude prezentovaný v Paríži na výstave Rétromobile k pripomienke šesťdesiateho výročia. Jazdiť ale nebude.

Virtuálny koncept poháňa osemvalec 4,5 l s výkonom 450 koní v 6500 ot./min. a krútiacim momentom 580 Nm v 2000 ot./min., ktorý je teoreticky schopný auto dotlačiť na 320 km/h. Sila putuje na zadné kolesá cez sedemstupňovú sekvenčnú prevodovku. Hmotnosť celokarbonového jednomiestneho vozidla Alpine je 900 kg.

Hráči si budú môcť s konceptom Renault Alpine Vision Gran Turismo zajazdiť v marci, kedy sa chystá ďalší update pre herný simulátor Gran Turismo 6. Jeho súčasťou bude aj balíček niekoľkých závodov s týmto vozidlom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY