vytisknout velikost písma Renault-Alpine odhaľuje pred Ženevou interiér. Zas je to ale len koncept

Renault-Alpine odhaľuje pred Ženevou interiér. Zas je to ale len koncept

Už to vyzeralo, že sa na autosalóne v Ženeve ukáže produkčná verzia športového kupé značiek Renault-Alpine. Ale evidentne to bude opäť koncept. Z neho si teraz môžeme prezrieť interiér, odhalenie celého auta prebehne 16. februára.

alpina int.jpgZ nového konceptu športového kupé Renault-Alpine zatiaľ môžeme vidieť len interiér. Celé auto sa odhalí 16. februára a sériový exemplár sa predstaví až v septembri v Paríži

O technike sa zatiaľ len špekuluje. Uprostred za kabínou pre dvoch cestujúcich by mal byť uložený nový preplňovaný štvorvalec 1,8 l s výkonom až 300 koní. Ten bude poháňať zadné kolesá a pretože na snímke interiéru nevidíme klasickú radiacu páku, dá sa očakávať dvojspojková automatická prevodovka.

Predprodukčný koncept kupé Renault-Alpine, ktorého sériovú verziu zrejme uvidíme až v septembri na autosalóne v Paríži, je pokračovaním konceptov A110-50 z roku 2012 a vlaňajšieho Alpine 60 Celebration.

Produkčné auto by sa s hmotnosťou mohlo dostať na 1100 kg, čo by ho radilo do kategórie tých najľahších športiakov na trhu. S výkonom okolo troch stoviek koní by navyše tomuto rýchlemu Renaultu vychádzal veľmi pekný pomer výkonu k hmotnosti - asi na úrovni nového Porsche 911, ktoré je o 300 kg ťažšie.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY