vytisknout velikost písma Renault-Alpine odhaľuje pred Ženevou interiér. Zas je to ale len koncept

Renault-Alpine odhaľuje pred Ženevou interiér. Zas je to ale len koncept

Už to vyzeralo, že sa na autosalóne v Ženeve ukáže produkčná verzia športového kupé značiek Renault-Alpine. Ale evidentne to bude opäť koncept. Z neho si teraz môžeme prezrieť interiér, odhalenie celého auta prebehne 16. februára.

alpina int.jpgZ nového konceptu športového kupé Renault-Alpine zatiaľ môžeme vidieť len interiér. Celé auto sa odhalí 16. februára a sériový exemplár sa predstaví až v septembri v Paríži

O technike sa zatiaľ len špekuluje. Uprostred za kabínou pre dvoch cestujúcich by mal byť uložený nový preplňovaný štvorvalec 1,8 l s výkonom až 300 koní. Ten bude poháňať zadné kolesá a pretože na snímke interiéru nevidíme klasickú radiacu páku, dá sa očakávať dvojspojková automatická prevodovka.

Predprodukčný koncept kupé Renault-Alpine, ktorého sériovú verziu zrejme uvidíme až v septembri na autosalóne v Paríži, je pokračovaním konceptov A110-50 z roku 2012 a vlaňajšieho Alpine 60 Celebration.

Produkčné auto by sa s hmotnosťou mohlo dostať na 1100 kg, čo by ho radilo do kategórie tých najľahších športiakov na trhu. S výkonom okolo troch stoviek koní by navyše tomuto rýchlemu Renaultu vychádzal veľmi pekný pomer výkonu k hmotnosti - asi na úrovni nového Porsche 911, ktoré je o 300 kg ťažšie.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY