vytisknout velikost písma Renault-Alpine odhaľuje pred Ženevou interiér. Zas je to ale len koncept

Renault-Alpine odhaľuje pred Ženevou interiér. Zas je to ale len koncept

Už to vyzeralo, že sa na autosalóne v Ženeve ukáže produkčná verzia športového kupé značiek Renault-Alpine. Ale evidentne to bude opäť koncept. Z neho si teraz môžeme prezrieť interiér, odhalenie celého auta prebehne 16. februára.

alpina int.jpgZ nového konceptu športového kupé Renault-Alpine zatiaľ môžeme vidieť len interiér. Celé auto sa odhalí 16. februára a sériový exemplár sa predstaví až v septembri v Paríži

O technike sa zatiaľ len špekuluje. Uprostred za kabínou pre dvoch cestujúcich by mal byť uložený nový preplňovaný štvorvalec 1,8 l s výkonom až 300 koní. Ten bude poháňať zadné kolesá a pretože na snímke interiéru nevidíme klasickú radiacu páku, dá sa očakávať dvojspojková automatická prevodovka.

Predprodukčný koncept kupé Renault-Alpine, ktorého sériovú verziu zrejme uvidíme až v septembri na autosalóne v Paríži, je pokračovaním konceptov A110-50 z roku 2012 a vlaňajšieho Alpine 60 Celebration.

Produkčné auto by sa s hmotnosťou mohlo dostať na 1100 kg, čo by ho radilo do kategórie tých najľahších športiakov na trhu. S výkonom okolo troch stoviek koní by navyše tomuto rýchlemu Renaultu vychádzal veľmi pekný pomer výkonu k hmotnosti - asi na úrovni nového Porsche 911, ktoré je o 300 kg ťažšie.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY