vytisknout velikost písma Renault Alpine je bližšie sériovej výrobe. Z 0 na 100 km/h zrýchli za 4,5 s

Meno Alpine sa definitívne vracia na scénu. Nebude to hneď teraz v Ženeve, pretože Renault zatiaľ predstavil iba koncept, ale malo by to byť ešte tento rok.
Renault Alpine je bližšie sériovej výrobe. Z 0 na 100 km/h zrýchli za 4,5 s
Zoznam kapitol
  1. Renault Alpine, 2x video
  2. Fotogaléria: Renault Alpine

Renault definitívne vráti späť na scénu meno Alpine. Oznámil to dnes v rámci predstavenia nového konceptu Alpine Vision, ktorý má už od pohľadu veľmi blízko k sériovej výrobe. Dizajnovo novinka nadväzuje na Alpine A110 Berlinette, pričom zákazníkov si chce Renault získať hlavne kombináciou nízkej hmotnosti a výbornej ovládateľnosti.

Renault bude na automobile ešte ďalej pracovať, dobrou správou je ale skutočnosť, že sa finálny variant predstaví ešte do konca tohto roka (že by na jeseň v Paríži?). Renault tiež sľúbil, že sa špeciál vyrobený v Dieppe dostane do predaja hneď budúci rok.

Alpine_75544_global_en.jpgAlpine_75545_global_en.jpgAlpine_75546_global_en.jpgRenault Alpine Vision je stále iba koncept, automobilka však upozorňuje na to, že táto verzia už má k sériovej výrobe veľmi blízko. Voz sa začne predávať o rok

V tlačovej správe automobilka spomína ešte dve dôležité skutočnosti. Novodobá Alpine dostane nový preplňovaný štvorvalec, ktorý majú na svedomí experti z divízie Renault Sport. Výkon zatiaľ zostáva utajený, však Renault si dal u tohto auta za cieľ šprint z nuly na 100 km/h v čase do 4,5 s.

V Ženeve si teda budeme môcť pozrieť iba Alpine Vision, no ako Renault upresňuje, sériové prevedenie má byť tomuto konceptu veľmi blízke, a to ako po stránke vzhľadu, tak čo do hmotnosti alebo schopností podvozku.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY