vytisknout velikost písma Renault Alpine je bližšie sériovej výrobe. Z 0 na 100 km/h zrýchli za 4,5 s

Meno Alpine sa definitívne vracia na scénu. Nebude to hneď teraz v Ženeve, pretože Renault zatiaľ predstavil iba koncept, ale malo by to byť ešte tento rok.
Renault Alpine je bližšie sériovej výrobe. Z 0 na 100 km/h zrýchli za 4,5 s
Zoznam kapitol
  1. Renault Alpine, 2x video
  2. Fotogaléria: Renault Alpine

Renault definitívne vráti späť na scénu meno Alpine. Oznámil to dnes v rámci predstavenia nového konceptu Alpine Vision, ktorý má už od pohľadu veľmi blízko k sériovej výrobe. Dizajnovo novinka nadväzuje na Alpine A110 Berlinette, pričom zákazníkov si chce Renault získať hlavne kombináciou nízkej hmotnosti a výbornej ovládateľnosti.

Renault bude na automobile ešte ďalej pracovať, dobrou správou je ale skutočnosť, že sa finálny variant predstaví ešte do konca tohto roka (že by na jeseň v Paríži?). Renault tiež sľúbil, že sa špeciál vyrobený v Dieppe dostane do predaja hneď budúci rok.

Alpine_75544_global_en.jpgAlpine_75545_global_en.jpgAlpine_75546_global_en.jpgRenault Alpine Vision je stále iba koncept, automobilka však upozorňuje na to, že táto verzia už má k sériovej výrobe veľmi blízko. Voz sa začne predávať o rok

V tlačovej správe automobilka spomína ešte dve dôležité skutočnosti. Novodobá Alpine dostane nový preplňovaný štvorvalec, ktorý majú na svedomí experti z divízie Renault Sport. Výkon zatiaľ zostáva utajený, však Renault si dal u tohto auta za cieľ šprint z nuly na 100 km/h v čase do 4,5 s.

V Ženeve si teda budeme môcť pozrieť iba Alpine Vision, no ako Renault upresňuje, sériové prevedenie má byť tomuto konceptu veľmi blízke, a to ako po stránke vzhľadu, tak čo do hmotnosti alebo schopností podvozku.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY