vytisknout velikost písma Renault Alpine je bližšie sériovej výrobe. Z 0 na 100 km/h zrýchli za 4,5 s

Meno Alpine sa definitívne vracia na scénu. Nebude to hneď teraz v Ženeve, pretože Renault zatiaľ predstavil iba koncept, ale malo by to byť ešte tento rok.
Renault Alpine je bližšie sériovej výrobe. Z 0 na 100 km/h zrýchli za 4,5 s
Zoznam kapitol
  1. Renault Alpine, 2x video
  2. Fotogaléria: Renault Alpine

Renault definitívne vráti späť na scénu meno Alpine. Oznámil to dnes v rámci predstavenia nového konceptu Alpine Vision, ktorý má už od pohľadu veľmi blízko k sériovej výrobe. Dizajnovo novinka nadväzuje na Alpine A110 Berlinette, pričom zákazníkov si chce Renault získať hlavne kombináciou nízkej hmotnosti a výbornej ovládateľnosti.

Renault bude na automobile ešte ďalej pracovať, dobrou správou je ale skutočnosť, že sa finálny variant predstaví ešte do konca tohto roka (že by na jeseň v Paríži?). Renault tiež sľúbil, že sa špeciál vyrobený v Dieppe dostane do predaja hneď budúci rok.

Alpine_75544_global_en.jpgAlpine_75545_global_en.jpgAlpine_75546_global_en.jpgRenault Alpine Vision je stále iba koncept, automobilka však upozorňuje na to, že táto verzia už má k sériovej výrobe veľmi blízko. Voz sa začne predávať o rok

V tlačovej správe automobilka spomína ešte dve dôležité skutočnosti. Novodobá Alpine dostane nový preplňovaný štvorvalec, ktorý majú na svedomí experti z divízie Renault Sport. Výkon zatiaľ zostáva utajený, však Renault si dal u tohto auta za cieľ šprint z nuly na 100 km/h v čase do 4,5 s.

V Ženeve si teda budeme môcť pozrieť iba Alpine Vision, no ako Renault upresňuje, sériové prevedenie má byť tomuto konceptu veľmi blízke, a to ako po stránke vzhľadu, tak čo do hmotnosti alebo schopností podvozku.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY