vytisknout velikost písma Renault Alpine je bližšie sériovej výrobe. Z 0 na 100 km/h zrýchli za 4,5 s

Meno Alpine sa definitívne vracia na scénu. Nebude to hneď teraz v Ženeve, pretože Renault zatiaľ predstavil iba koncept, ale malo by to byť ešte tento rok.
Renault Alpine je bližšie sériovej výrobe. Z 0 na 100 km/h zrýchli za 4,5 s
Zoznam kapitol
  1. Renault Alpine, 2x video
  2. Fotogaléria: Renault Alpine

Renault definitívne vráti späť na scénu meno Alpine. Oznámil to dnes v rámci predstavenia nového konceptu Alpine Vision, ktorý má už od pohľadu veľmi blízko k sériovej výrobe. Dizajnovo novinka nadväzuje na Alpine A110 Berlinette, pričom zákazníkov si chce Renault získať hlavne kombináciou nízkej hmotnosti a výbornej ovládateľnosti.

Renault bude na automobile ešte ďalej pracovať, dobrou správou je ale skutočnosť, že sa finálny variant predstaví ešte do konca tohto roka (že by na jeseň v Paríži?). Renault tiež sľúbil, že sa špeciál vyrobený v Dieppe dostane do predaja hneď budúci rok.

Alpine_75544_global_en.jpgAlpine_75545_global_en.jpgAlpine_75546_global_en.jpgRenault Alpine Vision je stále iba koncept, automobilka však upozorňuje na to, že táto verzia už má k sériovej výrobe veľmi blízko. Voz sa začne predávať o rok

V tlačovej správe automobilka spomína ešte dve dôležité skutočnosti. Novodobá Alpine dostane nový preplňovaný štvorvalec, ktorý majú na svedomí experti z divízie Renault Sport. Výkon zatiaľ zostáva utajený, však Renault si dal u tohto auta za cieľ šprint z nuly na 100 km/h v čase do 4,5 s.

V Ženeve si teda budeme môcť pozrieť iba Alpine Vision, no ako Renault upresňuje, sériové prevedenie má byť tomuto konceptu veľmi blízke, a to ako po stránke vzhľadu, tak čo do hmotnosti alebo schopností podvozku.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY