vytisknout velikost písma Renault Alpine a závodné Ford GT sa ukážu počas 24 h Le Mans

Renault Alpine a závodné Ford GT sa ukážu počas 24 h Le Mans

Automobilky Ford a Renault chystajú oficiálne odhalenie svojich nových modelov na tento víkend do Le Mans, kde sa ide slávna dvadsaťštyrihodinovka. Ford by mal nové auto ukázať v piatok, Renault zrejme v sobotu pred štartom pretekov.

Ford síce nešpecifikoval presne, čo privezie, ale všetky indície naznačujú, že to bude závodná verzia nového superšportu Ford GT. Pravdepodobne sa príliš nebude líšiť od konceptu a použije podľa všetkého aj rovnaký preplňovaný šesťvalec 3.5 EcoBoost.

Ford má v pláne sa vrátiť s modelom GT na pretekárske dráhy v roku 2016. Najprv by sme ho mali vidieť v akcii počas závodu na 24 hv Daytone. To Renault má trochu iné plány a aj keď sa jeho model Alpine možno ukáže na dráhe, má to byť normálne produkčné auto.

Kompaktný športový zadný náhon Renault Alpine vzniká už pomerne dlho vo veľkých pôrodných bolestiach. Na projekte sa dokonca podieľal aj Lotus, ale obe značky sa v zlom rozišli. Nezostáva než na výsledok počkať do víkendu. Produkčné auto by sa malo začať v Dieppe vyrábať v polovici roka 2016.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY