vytisknout velikost písma Renault a Caterham sa definitívne rozchádzajú

Renault a Caterham sa definitívne rozchádzajú

Partnerstvo automobiliek Renault a Caterham veľmi dlho nevydržalo. V roku 2012 sa obe značky dohodli na vytvorení spoločného podniku Société des Automobiles Alpine Caterham, ktorý mal priniesť kompaktný ľahký športiak.

Teraz je ale s partnerstvom koniec. Renault odkúpil päťdesiatpercentný podiel Caterhamu a spoločnosť premenoval na Société des Automobiles Alpine. Za rozchodom vraj stoja nezhody ohľadom ďalšieho smerovania spoločnosti a tiež rozdielny pohľad na to, ako má športové auto vyzerať.

Renault ani Caterham však nevylučujú príležitostnú spoluprácu. Predsa len sa do projektu investovalo celkom dosť úsilia a peňazí, takže zostáva nádej, že projekt malého športového vozidla nepôjde rovno do koša.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY