vytisknout velikost písma Renault a Caterham sa definitívne rozchádzajú

Renault a Caterham sa definitívne rozchádzajú

Partnerstvo automobiliek Renault a Caterham veľmi dlho nevydržalo. V roku 2012 sa obe značky dohodli na vytvorení spoločného podniku Société des Automobiles Alpine Caterham, ktorý mal priniesť kompaktný ľahký športiak.

Teraz je ale s partnerstvom koniec. Renault odkúpil päťdesiatpercentný podiel Caterhamu a spoločnosť premenoval na Société des Automobiles Alpine. Za rozchodom vraj stoja nezhody ohľadom ďalšieho smerovania spoločnosti a tiež rozdielny pohľad na to, ako má športové auto vyzerať.

Renault ani Caterham však nevylučujú príležitostnú spoluprácu. Predsa len sa do projektu investovalo celkom dosť úsilia a peňazí, takže zostáva nádej, že projekt malého športového vozidla nepôjde rovno do koša.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY