vytisknout velikost písma Reklame už neuniknete ani v aute. BMW ju chce dostať do iDrive

Reklame už neuniknete ani v aute. BMW ju chce dostať do iDrive

Reklama už dobyla naše televízie, noviny, počítačové monitory aj mobilné telefóny - a teraz si hľadá cestu do áut. Mníchovská automobilka BMW oznámila, že pracuje na projekte, ktorý by zobrazoval reklamné oznámenie na základe aktuálnej polohy vozidla a destinácie zadanej v navigácii.

Projekt sa oficiálne volá "virtuálne trhovisko budúcnosti" a BMW ho už testuje v prototype radu 7.

Ako príklad využitia firma uvádza napríklad informácie o voľných parkovacích miestach, ale aj o zľavách či službách v okolí cieľovej destinácie. Reklama by sa mala zobrazovať na displeji komunikačného a zábavného systému iDrive.

Systém nevyžaduje na strane auta žiadne nové technológie: poloha vozidla je známa vďaka satelitnej navigácii a o doručení reklamného oznámenia sa postará palubný internetové pripojenie BMW ConnectedDrive.

Vodiči údajne dostanú možnosť nastaviť systém tak, aby zobrazoval len tie reklamné oznámenia, ktoré ho naozaj zaujímajú. Ako ale vie každý, kto sa niekedy pokúšal odhlásiť nevyžiadané e-mailové newslettery, v praxi to môže byť oveľa komplikovanejšie...

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY