vytisknout velikost písma Reklame už neuniknete ani v aute. BMW ju chce dostať do iDrive

Reklame už neuniknete ani v aute. BMW ju chce dostať do iDrive

Reklama už dobyla naše televízie, noviny, počítačové monitory aj mobilné telefóny - a teraz si hľadá cestu do áut. Mníchovská automobilka BMW oznámila, že pracuje na projekte, ktorý by zobrazoval reklamné oznámenie na základe aktuálnej polohy vozidla a destinácie zadanej v navigácii.

Projekt sa oficiálne volá "virtuálne trhovisko budúcnosti" a BMW ho už testuje v prototype radu 7.

Ako príklad využitia firma uvádza napríklad informácie o voľných parkovacích miestach, ale aj o zľavách či službách v okolí cieľovej destinácie. Reklama by sa mala zobrazovať na displeji komunikačného a zábavného systému iDrive.

Systém nevyžaduje na strane auta žiadne nové technológie: poloha vozidla je známa vďaka satelitnej navigácii a o doručení reklamného oznámenia sa postará palubný internetové pripojenie BMW ConnectedDrive.

Vodiči údajne dostanú možnosť nastaviť systém tak, aby zobrazoval len tie reklamné oznámenia, ktoré ho naozaj zaujímajú. Ako ale vie každý, kto sa niekedy pokúšal odhlásiť nevyžiadané e-mailové newslettery, v praxi to môže byť oveľa komplikovanejšie...

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY