vytisknout velikost písma Reklame už neuniknete ani v aute. BMW ju chce dostať do iDrive

Reklame už neuniknete ani v aute. BMW ju chce dostať do iDrive

Reklama už dobyla naše televízie, noviny, počítačové monitory aj mobilné telefóny - a teraz si hľadá cestu do áut. Mníchovská automobilka BMW oznámila, že pracuje na projekte, ktorý by zobrazoval reklamné oznámenie na základe aktuálnej polohy vozidla a destinácie zadanej v navigácii.

Projekt sa oficiálne volá "virtuálne trhovisko budúcnosti" a BMW ho už testuje v prototype radu 7.

Ako príklad využitia firma uvádza napríklad informácie o voľných parkovacích miestach, ale aj o zľavách či službách v okolí cieľovej destinácie. Reklama by sa mala zobrazovať na displeji komunikačného a zábavného systému iDrive.

Systém nevyžaduje na strane auta žiadne nové technológie: poloha vozidla je známa vďaka satelitnej navigácii a o doručení reklamného oznámenia sa postará palubný internetové pripojenie BMW ConnectedDrive.

Vodiči údajne dostanú možnosť nastaviť systém tak, aby zobrazoval len tie reklamné oznámenia, ktoré ho naozaj zaujímajú. Ako ale vie každý, kto sa niekedy pokúšal odhlásiť nevyžiadané e-mailové newslettery, v praxi to môže byť oveľa komplikovanejšie...

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY