vytisknout velikost písma Rebellion R2K vyčíňa na snehu aka Jon Olsson a jeho najkrajšie ráno

Málokedy uvidíte závodný špeciál driftujúci snehovou pustatinou. Tým skôr, keď za jeho volantom sedí lyžiar...

Švédsky lyžiar Jon Olsson je skutočným dobrodruhom, ktorý miluje rýchlu jazdu všetkého druhu. Zvlášť pokiaľ ide o zimné radovánky, ku ktorým má vo svojej domovine určite dostatok príležitostí. Olsson si rád vyrazí so svojím Lamborghini Gallardo na hory, ale vo svojej garáži parkuje aj rôzne vozy Audi, ktoré ešte len pred niekoľkými týždňami nazvali ako sériu Audi A4 Avant Como Edition.

Teraz Olsson zasadol za volant svojho špeciálu Rebellion R2K pripraveného pôvodne pre vlaňajší ročník kontroverzného závodu Gumball 3000, aby si s ním riadne zadriftoval na snehu. Podobné autá sme pritom zvyknutí sledovať predovšetkým na pretekoch typu 24h Le Mans. Pripojené video nevyžaduje ďalšie komentáre, tak aspoň stručne k autu. Rebellion R2K je výrazne prepracovaným derivátom superšportového modelu Ultima GTR a o pohon tohto tonu vážiaceho stroja sa stará osemvalec s výkonom okolo 600 koní.

Teraz teda Olsson vzal svoj ​​Rebellion na sneh. "Tento bláznivý nápad mi pripravil jeden z najviac vzrušujúcich momentov, aké som kedy zažil," poznamenal Jon Olsson údajne v závere tejto nevšednej jazdy.


 

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY