vytisknout velikost písma Rebellion R2K vyčíňa na snehu aka Jon Olsson a jeho najkrajšie ráno

Málokedy uvidíte závodný špeciál driftujúci snehovou pustatinou. Tým skôr, keď za jeho volantom sedí lyžiar...

Švédsky lyžiar Jon Olsson je skutočným dobrodruhom, ktorý miluje rýchlu jazdu všetkého druhu. Zvlášť pokiaľ ide o zimné radovánky, ku ktorým má vo svojej domovine určite dostatok príležitostí. Olsson si rád vyrazí so svojím Lamborghini Gallardo na hory, ale vo svojej garáži parkuje aj rôzne vozy Audi, ktoré ešte len pred niekoľkými týždňami nazvali ako sériu Audi A4 Avant Como Edition.

Teraz Olsson zasadol za volant svojho špeciálu Rebellion R2K pripraveného pôvodne pre vlaňajší ročník kontroverzného závodu Gumball 3000, aby si s ním riadne zadriftoval na snehu. Podobné autá sme pritom zvyknutí sledovať predovšetkým na pretekoch typu 24h Le Mans. Pripojené video nevyžaduje ďalšie komentáre, tak aspoň stručne k autu. Rebellion R2K je výrazne prepracovaným derivátom superšportového modelu Ultima GTR a o pohon tohto tonu vážiaceho stroja sa stará osemvalec s výkonom okolo 600 koní.

Teraz teda Olsson vzal svoj ​​Rebellion na sneh. "Tento bláznivý nápad mi pripravil jeden z najviac vzrušujúcich momentov, aké som kedy zažil," poznamenal Jon Olsson údajne v závere tejto nevšednej jazdy.


 

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY