vytisknout velikost písma Rebellion R2K vyčíňa na snehu aka Jon Olsson a jeho najkrajšie ráno

Málokedy uvidíte závodný špeciál driftujúci snehovou pustatinou. Tým skôr, keď za jeho volantom sedí lyžiar...

Švédsky lyžiar Jon Olsson je skutočným dobrodruhom, ktorý miluje rýchlu jazdu všetkého druhu. Zvlášť pokiaľ ide o zimné radovánky, ku ktorým má vo svojej domovine určite dostatok príležitostí. Olsson si rád vyrazí so svojím Lamborghini Gallardo na hory, ale vo svojej garáži parkuje aj rôzne vozy Audi, ktoré ešte len pred niekoľkými týždňami nazvali ako sériu Audi A4 Avant Como Edition.

Teraz Olsson zasadol za volant svojho špeciálu Rebellion R2K pripraveného pôvodne pre vlaňajší ročník kontroverzného závodu Gumball 3000, aby si s ním riadne zadriftoval na snehu. Podobné autá sme pritom zvyknutí sledovať predovšetkým na pretekoch typu 24h Le Mans. Pripojené video nevyžaduje ďalšie komentáre, tak aspoň stručne k autu. Rebellion R2K je výrazne prepracovaným derivátom superšportového modelu Ultima GTR a o pohon tohto tonu vážiaceho stroja sa stará osemvalec s výkonom okolo 600 koní.

Teraz teda Olsson vzal svoj ​​Rebellion na sneh. "Tento bláznivý nápad mi pripravil jeden z najviac vzrušujúcich momentov, aké som kedy zažil," poznamenal Jon Olsson údajne v závere tejto nevšednej jazdy.


 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY