vytisknout velikost písma Rapid V6, Žiguli WRX STi, Zastava V8 a ďalšie autá s vymenenými motormi

Nie je tuning ako tuning. Niektorí sa uspokoja iba s krídlom, mračítkom a nálepkami, iní idú predovšetkým po motoroch. V nasledujúcej galérii si môžete prezrieť, ako to potom pri tých druhých dopadá.
Rapid V6, Žiguli WRX STi, Zastava V8 a ďalšie autá s vymenenými motormi

Tuning môže mať mnoho rôznych foriem, ostatne sa pozrite do našej sekcie venovanej tuningu a presvedčte sa na vlastné oči. Lenže úpravy áut môžu byť veľmi pestré a rozhodne sa netýkajú iba renomovaných spoločností stavajúcich luxusné monštrá s astronomickými obstarávacími cenami. Možno aj zaujímavejšie to je, keď sa pozrieme do garáží rôznych nadšencov, ktorí mnohokrát neváhajú vyhodiť pôvodné motory a nahradiť ich podstatne väčšími jednotkami.

V našich končinách sa takáto starostlivosť vo veľkom týka Škodoviek, ale upraviť možno v podstate čokoľvek, čo v časoch komunizmu brázdilo naše cesty. Chcete vidieť dôkaz?

Potom si prelistujte priloženú galériu, kde nájdete okrem starých škodoviek aj Lady, Volgu, Moskvič, Fiat, Barkas, Zastavu alebo Olcit v rôznych úpravách. Všetky majú jedno spoločné. Významne sa pri nich zvyšoval výkon. 

moskvič.jpgmosvkič3.jpgmoskvič2.jpgrapid.jpgrapid2.jpgrapid3.jpgfavorit.JPGfavorti2.jpgfavort3.JPGfelicia.jpgfelicia3.jpgfelicia2.jpgskoda.jpgskoda3.jpgskoda4.jpg1200_1.jpg1200.jpg1200_2.jpg120_v8.jpg120_v8_2.jpg120_v8_3.jpgskoda_v8.jpgskoda v82.jpgskoda v83.jpgvolha3.jpgvolha.jpgvolha2.jpg126_2.jpg126.jpgniki.jpgniki2.jpgIMG_1634.JPGIMG_1549.JPGIMG_1550.JPG125.jpg125_2.jpg125_3.jpgmaziat.jpgmaziat2.jpgmaziat3.jpgUntitled 2.jpgUntitled 4.jpgUntitled 6.jpg2104.jpg2104_2.jpg2104_3.jpglada_sti.jpglada st2.jpglada st3.jpgratrod.jpgratrod2.jpgtrabant.jpgtrabant1.jpgtrabant2.jpgzastava.jpgzastava2.jpgzastava3.jpgyugov83.jpgyugov82.jpgyugov8.jpgyugo.jpgyugo2.jpgyugo3.jpgskoda 110.jpgskoda 110r.jpgvisa_1.jpgvisa_2.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY