vytisknout velikost písma Rapid Spaceback ScoutLine je ďalšia Škoda s "allroad" vzhľadom

Rapid Spaceback ScoutLine je ďalšia Škoda s "allroad" vzhľadom

Škoda rozširuje ponuku verzií Rapidu o rad ScoutLine. Jedná sa o paket outdoorového vzhľadu, tvorený upravenými nárazníkmi v štýle Octavie Scout a plastovými krytmi prahov aj blatníkov. K tomu si môžete vybrať 16" alebo 17" zliatinové kolesá a akúkoľvek farbu z ponuky pre Rapid Spaceback. Zhodná je tiež paleta motorizácií.

ŠKODA Rapid Spaceback ScoutLine (1).jpgŠKODA Rapid Spaceback ScoutLine (2).jpgŠKODA Rapid Spaceback ScoutLine (3).jpg
Prvé oficiálne obrázky ukazujú nový Rapid Spaceback ScoutLine v zelenej farbe Pistachio

Správa Škody nehovorí, že by súčasťou paketu ScoutLine boli akékoľvek funkčné úpravy, napríklad väčší zdvih pruženia alebo ochrana exponovaných častí podvozku (ktorú Škoda tradične ponúka ako "paket pre zlé cesty"). Model by mal podľa predstáv automobilky osloviť najmä mladých zákazníkov.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY