vytisknout velikost písma Range Rover zrejme rozšíri svoju ponuku o ďalšie luxusné SUV

Range Rover zrejme rozšíri svoju ponuku o ďalšie luxusné SUV

Automobilka Land Rover vidí medzeru medzi kompaktným SUV Range Rover Evoque a veľkými plnohodnotnými modelmi Range Rover a Range Rover Sport. Medzi nimi by sa tak mohol do troch rokov objaviť ešte jeden luxusný model.

Jeho základná cena by sa mohla pohybovať niekde na pol cesty medzi modelmi Evoque a Range Rover Sport, teda okolo 50 tisíc eur. Vozidlo by malo byť založené na predĺženej platforme modelu Evoque a veľkosťou by mohlo byť podobné súčasnému Discovery Sport, informuje austrálsky magazín Motoring.

Automobilka síce nechcela špecifikovať podrobnosti, ale priznáva, že o medzere na trhu vie a že dopyt po luxusnom Range Roveru bude vždy, pretože je to teraz veľmi žiadaný tovar. A práve model strednej veľkosti by mohol byť veľmi atraktívny pre ľudí, pre ktorých je Evoque príliš malý a veľký Range Rover zase príliš veľký.

Po väčšom luxusnom SUV sa naháňajú aj tí lojálni zákazníci, ktorým sa napríklad rozrástla rodina a jednoducho už im napríklad trojdverový Evoque nestačí. Základnou motorizáciou prostredného Range Roveru by ale mali byť naďalej štvorvalce z novej rady motorov Ingenium, ktorá sa predstavuje v Jaguaru XE alebo práve v Discovery Sport.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY