vytisknout velikost písma Range Rover zrejme rozšíri svoju ponuku o ďalšie luxusné SUV

Range Rover zrejme rozšíri svoju ponuku o ďalšie luxusné SUV

Automobilka Land Rover vidí medzeru medzi kompaktným SUV Range Rover Evoque a veľkými plnohodnotnými modelmi Range Rover a Range Rover Sport. Medzi nimi by sa tak mohol do troch rokov objaviť ešte jeden luxusný model.

Jeho základná cena by sa mohla pohybovať niekde na pol cesty medzi modelmi Evoque a Range Rover Sport, teda okolo 50 tisíc eur. Vozidlo by malo byť založené na predĺženej platforme modelu Evoque a veľkosťou by mohlo byť podobné súčasnému Discovery Sport, informuje austrálsky magazín Motoring.

Automobilka síce nechcela špecifikovať podrobnosti, ale priznáva, že o medzere na trhu vie a že dopyt po luxusnom Range Roveru bude vždy, pretože je to teraz veľmi žiadaný tovar. A práve model strednej veľkosti by mohol byť veľmi atraktívny pre ľudí, pre ktorých je Evoque príliš malý a veľký Range Rover zase príliš veľký.

Po väčšom luxusnom SUV sa naháňajú aj tí lojálni zákazníci, ktorým sa napríklad rozrástla rodina a jednoducho už im napríklad trojdverový Evoque nestačí. Základnou motorizáciou prostredného Range Roveru by ale mali byť naďalej štvorvalce z novej rady motorov Ingenium, ktorá sa predstavuje v Jaguaru XE alebo práve v Discovery Sport.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY