vytisknout velikost písma Range Rover zrejme rozšíri svoju ponuku o ďalšie luxusné SUV

Range Rover zrejme rozšíri svoju ponuku o ďalšie luxusné SUV

Automobilka Land Rover vidí medzeru medzi kompaktným SUV Range Rover Evoque a veľkými plnohodnotnými modelmi Range Rover a Range Rover Sport. Medzi nimi by sa tak mohol do troch rokov objaviť ešte jeden luxusný model.

Jeho základná cena by sa mohla pohybovať niekde na pol cesty medzi modelmi Evoque a Range Rover Sport, teda okolo 50 tisíc eur. Vozidlo by malo byť založené na predĺženej platforme modelu Evoque a veľkosťou by mohlo byť podobné súčasnému Discovery Sport, informuje austrálsky magazín Motoring.

Automobilka síce nechcela špecifikovať podrobnosti, ale priznáva, že o medzere na trhu vie a že dopyt po luxusnom Range Roveru bude vždy, pretože je to teraz veľmi žiadaný tovar. A práve model strednej veľkosti by mohol byť veľmi atraktívny pre ľudí, pre ktorých je Evoque príliš malý a veľký Range Rover zase príliš veľký.

Po väčšom luxusnom SUV sa naháňajú aj tí lojálni zákazníci, ktorým sa napríklad rozrástla rodina a jednoducho už im napríklad trojdverový Evoque nestačí. Základnou motorizáciou prostredného Range Roveru by ale mali byť naďalej štvorvalce z novej rady motorov Ingenium, ktorá sa predstavuje v Jaguaru XE alebo práve v Discovery Sport.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY