vytisknout velikost písma Range Rover v úprave od Ares: 600 koní pod kapotou a hranatý volant

Range Rover v úprave od Ares: 600 koní pod kapotou a hranatý volant

Spoločnosť Ares sa nebojí siahnuť ani na tak luxusné autá, akým je napríklad Mercedes-Benz triedy S. Najnovšie snaženie tohto úpravcu si odniesol vrcholný Range Rover, ktorý dostal nový dizajn, luxusnejší interiér aj vyšší výkon osemvalcového motora.

Zmeny sú vcelku klasické. Dizajnéri pripravili pre Range Rover nové nárazníky, iné koncovky výfuku a mnoho detailov vyrobených z karbónu. O patričný vzhľad sa potom postarajú tiež nové sady kolies, ktoré sú dostupné vo veľkosti 22 alebo 23 palcov.

Za pozornosť však stojí hlavne interiér, ktorý už od pohľadu vyzerá maximálne luxusne, o čom vás presvedčí priložená menšia fotogaléria.

Špecialitou je prepracovaný volant, ktorý má plochú spodnú a netradične aj hornú časť. Praktické to veľmi nebude a tiež to vyzerá čudne, ale môžete si byť istí tým, že každý, koho odveziete, bude práve nad týmto prvkom žasnúť.

Základom pre túto úpravu je najsilnejšia verzia Range Roveru osadená preplňovaným päťlitrovým osemvalcom, ktorý ponúka v sériovom prevedení 405 kW (550 k). Motor ale dostal nový softvér riadiacej jednotky a razom je na svete výkon posilnený na 441 kW (600 koní). Maximálna rýchlosť činí 265 km/h (štandardne 250 km/h) a stovka je minulosťou za rovných päť sekúnd (štandard 5,4 s).

ares_rr_06.jpgares_rr_07.jpgares_rr_08.jpgares_rr_01.jpgares_rr_02.jpgares_rr_03.jpgares_rr_04.jpgares_rr_05.jpgares_rr_09.jpgares_rr_10.jpgares_rr_11.jpgares_rr_12.jpgares_rr_13.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY