vytisknout velikost písma Range Rover v úprave od Ares: 600 koní pod kapotou a hranatý volant

Range Rover v úprave od Ares: 600 koní pod kapotou a hranatý volant

Spoločnosť Ares sa nebojí siahnuť ani na tak luxusné autá, akým je napríklad Mercedes-Benz triedy S. Najnovšie snaženie tohto úpravcu si odniesol vrcholný Range Rover, ktorý dostal nový dizajn, luxusnejší interiér aj vyšší výkon osemvalcového motora.

Zmeny sú vcelku klasické. Dizajnéri pripravili pre Range Rover nové nárazníky, iné koncovky výfuku a mnoho detailov vyrobených z karbónu. O patričný vzhľad sa potom postarajú tiež nové sady kolies, ktoré sú dostupné vo veľkosti 22 alebo 23 palcov.

Za pozornosť však stojí hlavne interiér, ktorý už od pohľadu vyzerá maximálne luxusne, o čom vás presvedčí priložená menšia fotogaléria.

Špecialitou je prepracovaný volant, ktorý má plochú spodnú a netradične aj hornú časť. Praktické to veľmi nebude a tiež to vyzerá čudne, ale môžete si byť istí tým, že každý, koho odveziete, bude práve nad týmto prvkom žasnúť.

Základom pre túto úpravu je najsilnejšia verzia Range Roveru osadená preplňovaným päťlitrovým osemvalcom, ktorý ponúka v sériovom prevedení 405 kW (550 k). Motor ale dostal nový softvér riadiacej jednotky a razom je na svete výkon posilnený na 441 kW (600 koní). Maximálna rýchlosť činí 265 km/h (štandardne 250 km/h) a stovka je minulosťou za rovných päť sekúnd (štandard 5,4 s).

ares_rr_06.jpgares_rr_07.jpgares_rr_08.jpgares_rr_01.jpgares_rr_02.jpgares_rr_03.jpgares_rr_04.jpgares_rr_05.jpgares_rr_09.jpgares_rr_10.jpgares_rr_11.jpgares_rr_12.jpgares_rr_13.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY