vytisknout velikost písma Range Rover v úprave od Ares: 600 koní pod kapotou a hranatý volant

Range Rover v úprave od Ares: 600 koní pod kapotou a hranatý volant

Spoločnosť Ares sa nebojí siahnuť ani na tak luxusné autá, akým je napríklad Mercedes-Benz triedy S. Najnovšie snaženie tohto úpravcu si odniesol vrcholný Range Rover, ktorý dostal nový dizajn, luxusnejší interiér aj vyšší výkon osemvalcového motora.

Zmeny sú vcelku klasické. Dizajnéri pripravili pre Range Rover nové nárazníky, iné koncovky výfuku a mnoho detailov vyrobených z karbónu. O patričný vzhľad sa potom postarajú tiež nové sady kolies, ktoré sú dostupné vo veľkosti 22 alebo 23 palcov.

Za pozornosť však stojí hlavne interiér, ktorý už od pohľadu vyzerá maximálne luxusne, o čom vás presvedčí priložená menšia fotogaléria.

Špecialitou je prepracovaný volant, ktorý má plochú spodnú a netradične aj hornú časť. Praktické to veľmi nebude a tiež to vyzerá čudne, ale môžete si byť istí tým, že každý, koho odveziete, bude práve nad týmto prvkom žasnúť.

Základom pre túto úpravu je najsilnejšia verzia Range Roveru osadená preplňovaným päťlitrovým osemvalcom, ktorý ponúka v sériovom prevedení 405 kW (550 k). Motor ale dostal nový softvér riadiacej jednotky a razom je na svete výkon posilnený na 441 kW (600 koní). Maximálna rýchlosť činí 265 km/h (štandardne 250 km/h) a stovka je minulosťou za rovných päť sekúnd (štandard 5,4 s).

ares_rr_06.jpgares_rr_07.jpgares_rr_08.jpgares_rr_01.jpgares_rr_02.jpgares_rr_03.jpgares_rr_04.jpgares_rr_05.jpgares_rr_09.jpgares_rr_10.jpgares_rr_11.jpgares_rr_12.jpgares_rr_13.jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY