vytisknout velikost písma Range Rover v úprave od Ares: 600 koní pod kapotou a hranatý volant

Range Rover v úprave od Ares: 600 koní pod kapotou a hranatý volant

Spoločnosť Ares sa nebojí siahnuť ani na tak luxusné autá, akým je napríklad Mercedes-Benz triedy S. Najnovšie snaženie tohto úpravcu si odniesol vrcholný Range Rover, ktorý dostal nový dizajn, luxusnejší interiér aj vyšší výkon osemvalcového motora.

Zmeny sú vcelku klasické. Dizajnéri pripravili pre Range Rover nové nárazníky, iné koncovky výfuku a mnoho detailov vyrobených z karbónu. O patričný vzhľad sa potom postarajú tiež nové sady kolies, ktoré sú dostupné vo veľkosti 22 alebo 23 palcov.

Za pozornosť však stojí hlavne interiér, ktorý už od pohľadu vyzerá maximálne luxusne, o čom vás presvedčí priložená menšia fotogaléria.

Špecialitou je prepracovaný volant, ktorý má plochú spodnú a netradične aj hornú časť. Praktické to veľmi nebude a tiež to vyzerá čudne, ale môžete si byť istí tým, že každý, koho odveziete, bude práve nad týmto prvkom žasnúť.

Základom pre túto úpravu je najsilnejšia verzia Range Roveru osadená preplňovaným päťlitrovým osemvalcom, ktorý ponúka v sériovom prevedení 405 kW (550 k). Motor ale dostal nový softvér riadiacej jednotky a razom je na svete výkon posilnený na 441 kW (600 koní). Maximálna rýchlosť činí 265 km/h (štandardne 250 km/h) a stovka je minulosťou za rovných päť sekúnd (štandard 5,4 s).

ares_rr_06.jpgares_rr_07.jpgares_rr_08.jpgares_rr_01.jpgares_rr_02.jpgares_rr_03.jpgares_rr_04.jpgares_rr_05.jpgares_rr_09.jpgares_rr_10.jpgares_rr_11.jpgares_rr_12.jpgares_rr_13.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY