vytisknout velikost písma Range Rover v úprave od Ares: 600 koní pod kapotou a hranatý volant

Range Rover v úprave od Ares: 600 koní pod kapotou a hranatý volant

Spoločnosť Ares sa nebojí siahnuť ani na tak luxusné autá, akým je napríklad Mercedes-Benz triedy S. Najnovšie snaženie tohto úpravcu si odniesol vrcholný Range Rover, ktorý dostal nový dizajn, luxusnejší interiér aj vyšší výkon osemvalcového motora.

Zmeny sú vcelku klasické. Dizajnéri pripravili pre Range Rover nové nárazníky, iné koncovky výfuku a mnoho detailov vyrobených z karbónu. O patričný vzhľad sa potom postarajú tiež nové sady kolies, ktoré sú dostupné vo veľkosti 22 alebo 23 palcov.

Za pozornosť však stojí hlavne interiér, ktorý už od pohľadu vyzerá maximálne luxusne, o čom vás presvedčí priložená menšia fotogaléria.

Špecialitou je prepracovaný volant, ktorý má plochú spodnú a netradične aj hornú časť. Praktické to veľmi nebude a tiež to vyzerá čudne, ale môžete si byť istí tým, že každý, koho odveziete, bude práve nad týmto prvkom žasnúť.

Základom pre túto úpravu je najsilnejšia verzia Range Roveru osadená preplňovaným päťlitrovým osemvalcom, ktorý ponúka v sériovom prevedení 405 kW (550 k). Motor ale dostal nový softvér riadiacej jednotky a razom je na svete výkon posilnený na 441 kW (600 koní). Maximálna rýchlosť činí 265 km/h (štandardne 250 km/h) a stovka je minulosťou za rovných päť sekúnd (štandard 5,4 s).

ares_rr_06.jpgares_rr_07.jpgares_rr_08.jpgares_rr_01.jpgares_rr_02.jpgares_rr_03.jpgares_rr_04.jpgares_rr_05.jpgares_rr_09.jpgares_rr_10.jpgares_rr_11.jpgares_rr_12.jpgares_rr_13.jpg

Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Modely Nissan Leaf a BMW i3 sa aktuálne ponúkajú s posilnenými batériami. Okrem toho si záujemca o elektrický automobil môže kúpiť aj úplne nový Hyundai Ioniq Electric. Nissan sľubuje dojazd až 250 km, BMW dokonca 300 km a Hyundai "viac ako 280 km". So všetkými troma elektromobilmi sme vyskúšali jednu trasu a zistili, kto ujde najviac. Kvôli profilu trasy a hlavne kvôli počasiu sme sa ani s jedným z tejto trojice cez 200 km nedostali.

6. 12. 2016 | Dalibor Žák
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY