vytisknout velikost písma Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s a 850 mm hlboký brod

Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s a 850 mm hlboký brod
Zoznam kapitol
  1. Range Rover Sport SVR, Video
  2. Fotogaléria

Range Rover Sport SVR už bolo možné vidieť v Goodwoode aj na Nürburgringu, automobilka si ale ešte stále pár základných údajov nechávala pre seba. To sa aktuálne mení. Land Rover zverejnil všetky podrobnosti, pričom sa novinka kompletne predstaví už o pár dní v Pebble Beach.

Upravený Range Rover Sport má pod kapotou kompresorom preplňovaný päťlitrový osemvalec. Výkon tohto motora štandardne dosahuje na 375 kW (510 k), SVR však ponúka maximum 404 kW (550 k). Krútiaci moment vrcholí hodnotou 680 Nm, čo predstavuje nárast o 56 Nm. Stovku SVR zvládne za 4,5 sekundy a maximálne sa rozbehne na 260 km/h. Najvyššia rýchlosť je však daná obmedzovačom.

Auto môže stáť na diskoch veľkosti 22 "obutých do pneumatík Continental ContiSportContact 5 s rozmerom 295/40 R22. Štandardom sú kolesá o palec menšie. Automobilka taktiež sľubuje vylepšený vzduchový podvozok a výfuk používajúci aktívne klapky. Asi nebude náhoda, že výsledok znie veľmi podobne ako F-Type.

SVR bude v teréne aj cez svoju rýchlosť stále nadpriemerne schopné auto. Stály pohon všetkých kolies s redukciou je samozrejmosťou, rovnako ako možnosť brodiť vodu hlbokú až 850 mm.

Ponuka zahŕňa sedem exteriérových farieb karosérie vrátane odtieňa Estoril Blue, ktorý je vidieť na fotkách. Interiér je čalúnený kožou a obsahuje hliníkové dekory. Záujemcovia si ich môžu vymeniť za karbón. SVR taktiež ponúkne športové sedadlá nastaviteľné v šestnástich smeroch.

Objednávky na Range Rover Sport SVR automobilka už prijíma.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY