vytisknout velikost písma Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s a 850 mm hlboký brod

Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s a 850 mm hlboký brod
Zoznam kapitol
  1. Range Rover Sport SVR, Video
  2. Fotogaléria

Range Rover Sport SVR už bolo možné vidieť v Goodwoode aj na Nürburgringu, automobilka si ale ešte stále pár základných údajov nechávala pre seba. To sa aktuálne mení. Land Rover zverejnil všetky podrobnosti, pričom sa novinka kompletne predstaví už o pár dní v Pebble Beach.

Upravený Range Rover Sport má pod kapotou kompresorom preplňovaný päťlitrový osemvalec. Výkon tohto motora štandardne dosahuje na 375 kW (510 k), SVR však ponúka maximum 404 kW (550 k). Krútiaci moment vrcholí hodnotou 680 Nm, čo predstavuje nárast o 56 Nm. Stovku SVR zvládne za 4,5 sekundy a maximálne sa rozbehne na 260 km/h. Najvyššia rýchlosť je však daná obmedzovačom.

Auto môže stáť na diskoch veľkosti 22 "obutých do pneumatík Continental ContiSportContact 5 s rozmerom 295/40 R22. Štandardom sú kolesá o palec menšie. Automobilka taktiež sľubuje vylepšený vzduchový podvozok a výfuk používajúci aktívne klapky. Asi nebude náhoda, že výsledok znie veľmi podobne ako F-Type.

SVR bude v teréne aj cez svoju rýchlosť stále nadpriemerne schopné auto. Stály pohon všetkých kolies s redukciou je samozrejmosťou, rovnako ako možnosť brodiť vodu hlbokú až 850 mm.

Ponuka zahŕňa sedem exteriérových farieb karosérie vrátane odtieňa Estoril Blue, ktorý je vidieť na fotkách. Interiér je čalúnený kožou a obsahuje hliníkové dekory. Záujemcovia si ich môžu vymeniť za karbón. SVR taktiež ponúkne športové sedadlá nastaviteľné v šestnástich smeroch.

Objednávky na Range Rover Sport SVR automobilka už prijíma.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY