vytisknout velikost písma Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s a 850 mm hlboký brod

Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s a 850 mm hlboký brod
Zoznam kapitol
  1. Range Rover Sport SVR, Video
  2. Fotogaléria

Range Rover Sport SVR už bolo možné vidieť v Goodwoode aj na Nürburgringu, automobilka si ale ešte stále pár základných údajov nechávala pre seba. To sa aktuálne mení. Land Rover zverejnil všetky podrobnosti, pričom sa novinka kompletne predstaví už o pár dní v Pebble Beach.

Upravený Range Rover Sport má pod kapotou kompresorom preplňovaný päťlitrový osemvalec. Výkon tohto motora štandardne dosahuje na 375 kW (510 k), SVR však ponúka maximum 404 kW (550 k). Krútiaci moment vrcholí hodnotou 680 Nm, čo predstavuje nárast o 56 Nm. Stovku SVR zvládne za 4,5 sekundy a maximálne sa rozbehne na 260 km/h. Najvyššia rýchlosť je však daná obmedzovačom.

Auto môže stáť na diskoch veľkosti 22 "obutých do pneumatík Continental ContiSportContact 5 s rozmerom 295/40 R22. Štandardom sú kolesá o palec menšie. Automobilka taktiež sľubuje vylepšený vzduchový podvozok a výfuk používajúci aktívne klapky. Asi nebude náhoda, že výsledok znie veľmi podobne ako F-Type.

SVR bude v teréne aj cez svoju rýchlosť stále nadpriemerne schopné auto. Stály pohon všetkých kolies s redukciou je samozrejmosťou, rovnako ako možnosť brodiť vodu hlbokú až 850 mm.

Ponuka zahŕňa sedem exteriérových farieb karosérie vrátane odtieňa Estoril Blue, ktorý je vidieť na fotkách. Interiér je čalúnený kožou a obsahuje hliníkové dekory. Záujemcovia si ich môžu vymeniť za karbón. SVR taktiež ponúkne športové sedadlá nastaviteľné v šestnástich smeroch.

Objednávky na Range Rover Sport SVR automobilka už prijíma.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY