vytisknout velikost písma Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Nürburgring hlási ďalší rekord. Po prepísaní štatistík Renaultom Mégane RS 275 Trophy, ktorý sa stal najrýchlejšou predokolkou, respektíve po Toyote Prius (áno, aj tá sa rekordne zapísala do štatistík, aj keď trochu iným spôsobom), sa prihlásil o slovo Land Rover so svojou novinkou v podobe RR Sport SVR. Najvýkonnejší Land Rover v histórii zašiel ostré kolo za 8 minút a 14 sekúnd a aktuálne je na tomto legendárnom okruhu najrýchlejším SUV vôbec.

Range Rover Sport SVR používa preplňovaný osemvalec s výkonom 404 kW (550 k) a krútiacim momentom 680 Nm. Len pre predstavu, v úvode spomínaný Mégane RS 275 Trophy zvládol Nürburgring za 7 minút a 54,36 s Land Rover v tlačovej správe ďalej zdôrazňuje, že aj SVR má stále redukciu a stále vie prebrodiť vodu hlbokú 850 mm.

Toyota Prius potrebovala na jedno koleso podstatne viac času. Bez jednej sekundy má výsledok hodnotu 21 minút. Japonský hybrid však stanovil rekord v spotrebe paliva. Svoje "ostré" kolo zvládol so spotrebou 0,4 l/100 km.

Range Rover Sport SVR sa predstavil v Goodwoode. Do predaja zamieri budúci rok.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY