vytisknout velikost písma Range Rover Sport Coupé nebude do terénu, rovnako ako BMW X4 a X6

Cieľom pripravovaného modelu je vyplniť medzeru medzi kompaktným modelom Evoque a veľkým Range Roverom Sport. Vyjde na platforme Jaguaru F-Pace.
Range Rover Sport Coupé nebude do terénu, rovnako ako BMW X4 a X6

Britská automobilka Land Rover pripravuje konkurenciu pre BMW X4 a X6. Pravdepodobne ponesie názov Range Rover Sport Coupé, vyjde na platforme Jaguaru F-Pace a terénne schopnosti typické pre Land Rover pôjdu bokom.

Novinka od Land Roveru bude o niečo menšia ako X6 a skôr sa bude blížiť X4 - aj kvôli tomu, aby v ponuke značky nový model nekolidoval s drahším Range Roverom Sport. Pripravované "kupé" sa má líšiť aj tým, že sa u neho nebude klásť veľký dôraz na schopnosti mimo asfalt.

Cieľom pripravovaného modelu je vyplniť medzeru medzi kompaktným SUV Range Rover Evoque a veľkým Range Roverom Sport. Športovo poňatý Range Rover Sport Coupé si od Jaguaru F-Pace nevypožičia len platformu, ale zrejme aj podvozok a možno aj základný hliníkový skelet karosérie, na ktorý si potom Land Rover vyrobí vlastné panely. Hoci pod kapotou môžeme očakávať benzínový šesťvalec s kompresorom, britský Autocar píše, že to bude pravdepodobne prvý model Land Roveru s plne elektrickým pohonom.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY