vytisknout velikost písma Range Rover Sport Coupé nebude do terénu, rovnako ako BMW X4 a X6

Cieľom pripravovaného modelu je vyplniť medzeru medzi kompaktným modelom Evoque a veľkým Range Roverom Sport. Vyjde na platforme Jaguaru F-Pace.
Range Rover Sport Coupé nebude do terénu, rovnako ako BMW X4 a X6

Britská automobilka Land Rover pripravuje konkurenciu pre BMW X4 a X6. Pravdepodobne ponesie názov Range Rover Sport Coupé, vyjde na platforme Jaguaru F-Pace a terénne schopnosti typické pre Land Rover pôjdu bokom.

Novinka od Land Roveru bude o niečo menšia ako X6 a skôr sa bude blížiť X4 - aj kvôli tomu, aby v ponuke značky nový model nekolidoval s drahším Range Roverom Sport. Pripravované "kupé" sa má líšiť aj tým, že sa u neho nebude klásť veľký dôraz na schopnosti mimo asfalt.

Cieľom pripravovaného modelu je vyplniť medzeru medzi kompaktným SUV Range Rover Evoque a veľkým Range Roverom Sport. Športovo poňatý Range Rover Sport Coupé si od Jaguaru F-Pace nevypožičia len platformu, ale zrejme aj podvozok a možno aj základný hliníkový skelet karosérie, na ktorý si potom Land Rover vyrobí vlastné panely. Hoci pod kapotou môžeme očakávať benzínový šesťvalec s kompresorom, britský Autocar píše, že to bude pravdepodobne prvý model Land Roveru s plne elektrickým pohonom.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY