vytisknout velikost písma Range Rover Pick-up? Áno, s 1,1 m dlhou korbou a výkonom 526 k

Range Rover Pick-up? Áno, s 1,1 m dlhou korbou a výkonom 526 k

Keby bolo prvého apríla, asi by sme nebrali toto auto príliš vážne. Lenže je polovica apríla, zhruba týždeň do začatia autosalónu v Šanghaji a spoločnosť Startech naozaj na svojich oficiálnych stránkach prezentuje veľmi špeciálnu novinku - Range Rover prestavaný na pick-up.

Prestavba Range Roveru na pick-up si vyžiadala zhruba stovku nových dielov vyrobených z hliníka, ocele a karbónu. Výsledkom je priestor pre posádku zhodný s tým, čo ponúka klasická verzia, ale za novou zadnou stenou nasleduje korba dlhá 110 cm. Ak vyklopíte zadné čelo, čo môžete urobiť tlačidlom alebo diaľkovým ovládaním, získate ďalších 60 cm k dobru.

Okrem inej karosérie pridal Startech aj bežné tuningové úpravy: osem centimetrov širších blatníkov, prepracované nárazníky, iný výfuk, luxusný interiér a disky veľkosti 23 palcov.

O pohon sa samozrejme stará preplňovaný päťlitrový osemvalec, ktorý vyprodukuje 387 kW (526 k). Tento superluxusný pick-up tak zvládne stovku za 5,3 s a v rozlete ho zastaví obmedzovač na klasickej hodnote 250 km/h.

rr_pickup_2.jpgrr_pickup_3.jpgrr_pickup_6.jpgrr_pickup_1.jpgrr_pickup_7.jpgrr_pickup_8.jpgrr_pickup_4.jpgrr_pickup_5.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY