vytisknout velikost písma Range Rover Pick-up? Áno, s 1,1 m dlhou korbou a výkonom 526 k

Range Rover Pick-up? Áno, s 1,1 m dlhou korbou a výkonom 526 k

Keby bolo prvého apríla, asi by sme nebrali toto auto príliš vážne. Lenže je polovica apríla, zhruba týždeň do začatia autosalónu v Šanghaji a spoločnosť Startech naozaj na svojich oficiálnych stránkach prezentuje veľmi špeciálnu novinku - Range Rover prestavaný na pick-up.

Prestavba Range Roveru na pick-up si vyžiadala zhruba stovku nových dielov vyrobených z hliníka, ocele a karbónu. Výsledkom je priestor pre posádku zhodný s tým, čo ponúka klasická verzia, ale za novou zadnou stenou nasleduje korba dlhá 110 cm. Ak vyklopíte zadné čelo, čo môžete urobiť tlačidlom alebo diaľkovým ovládaním, získate ďalších 60 cm k dobru.

Okrem inej karosérie pridal Startech aj bežné tuningové úpravy: osem centimetrov širších blatníkov, prepracované nárazníky, iný výfuk, luxusný interiér a disky veľkosti 23 palcov.

O pohon sa samozrejme stará preplňovaný päťlitrový osemvalec, ktorý vyprodukuje 387 kW (526 k). Tento superluxusný pick-up tak zvládne stovku za 5,3 s a v rozlete ho zastaví obmedzovač na klasickej hodnote 250 km/h.

rr_pickup_2.jpgrr_pickup_3.jpgrr_pickup_6.jpgrr_pickup_1.jpgrr_pickup_7.jpgrr_pickup_8.jpgrr_pickup_4.jpgrr_pickup_5.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY